آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
وهابیون (شاخ شیطان) از سخن پیامبر (ص)

در کتاب بخارى(معتبر ترین کتاب  بعد  از قرآن از دیدگاه اهل سنت) در صحیح خود از عبداللّه عمر نقل می‏ کند که روزى پیامبر گرامى فرمود: خدایا منطقه شام و یمن را بر ما مبارک گردان! صحابه گفتند: منطقه نجد(1) را چطور؟ حضرت سخن قبل خود را تکرار فرمود و صحابه از نجد پرسیدند، حضرت در مرحله سوم فرمود: در نجد زلزله ها(2) و فتنه‏ ها به وقوع خواهد پیوست و شاخ شیطان از آن جا طلوع خواهد کرد(3)

عینى از علماى بزرگ اهل سنّت و شارح صحیح بخارى مى ‏نویسد: مراد از شاخ شیطان، امّت و حزب شیطان مى‏ باشد(4). و هم چنین بخارى در صحیح خود از ابو سعید خُدرى از پیامبر گرامى: [صلى ‏الله‏ علیه ‏و‏آله] نقل کرده که فرموده است:
  
افرادى از ناحیه مشرق قیام مى‏ کنند و قرآن تلاوت مى ‏کنند و حال آنکه قرآن  از گلوگاه آنان تجاوز نمى‏ کند (در قلب آنان تاثیر نمى ‏گذارد) و از قرآن بهره نمى‏ برند، این گروه از دین خارج مى‏ شوند همان گونه که تیر از کمان خارج مى‏ شود و دیگر به طرف دین برنمى‏گردند مانند تیر که به سوى کمان برنمى‏ گردد.
از پیامبر اکرم [ صلى‏ الله‏ علیه ‏و‏آله ] پرسیدند که: این فرقه چه نشانه‏اى دارند؟
فرمود: چهره این گروه با سرهاى تراشیده، مشخص مى‏ شود.(5).
زینى دحلان مفتى مکّه مکرمه ضمن اشاره به این حدیث مى‏ نویسد:
 پیامبر اکرم (صلى‏ الله‏ علیه‏ و‏آله) که «سر تراشیدن» را از نشانه بارز این طائفه شمرده شده، صراحت در فرقه وهّابیّت دارد زیرا تنها این فرقه هستند که به پیروان خود دستور مى‏دهند سر خود را بتراشند و این صفت در هیچ یک از فرقه‏ هاى خوارج و بدعت گذارِ قبل از وهّابیّت دیده نشده است.(6) 
در ادامه مى‏ نویسد:
سیّد عبد الرحمن اهدل، مفتى منطقه زبید، مى‏ گفت: در نقد عقائد وهّابیّت نیازى به تألیف کتاب نیست؛ بلکه همین حدیث پیامبر [صلى‏ الله ‏علیه ‏و‏آله] که ویژگى‏ هاى این فرقه را «سر تراشیدن» معرفى کرده، براى بطلان عقیده آنان کفایت مى‏ کند؛ زیرا غیر از وهّابیّت هیچ یک از فرقه‏ هاى بدعت گذار این ویژگى را ندارند. روزى محمد بن عبد الوهاب به یک زن دستور داد که سرش را بتراشد، آن زن به وى گفت: تو که مى‏ گویى زنان باید سر خود را بتراشند؛ باید دستور دهى مردان هم ریش خود را بتراشند؛ زیرا ریش مرد، همانند موى زن، زینت او محسوب مى‏شود. محمد بن عبد الوهاب در پاسخ این زن عاجز ماند.(7).

پی نوشت:

1. باب قَوْلِ النَّبِیِّ صلى الله علیه وسلم: الْفِتْنَهُ مِنْ قِبَلِ الْمَشْرِقِ
2.نجد در اطراف ریاض و محل ظهور فرقه وهّابیّت مى ‏باشد

3.صحیح بخارى، ج ۸، ص ۹۵ ح ۷۰۹۴، کتاب الفتن، ب ۱۶ ،.3
4.شاید اشاره به تزلزل عقاید مردم مى ‏باشد.
5.وبنجد یطلع قرن الشیطان أی: أمّته وحزبه. عمده القارى، ج ۷، ص ۵۹
6.صحیح بخارى، ج ۸، ص ۲۱۹، ح ۷۵۶۲
7.فتنه الوهابیه، ص 
۱۹

 

برچسب‌ها:
پشت پرده شبکه های به ظاهر مذهبی! / هجمه خاموش ۱

(بسم الله الرحمن الرحیم)

وحدت در ميان امت اسلامي از جمله مسایلی بوده که در تاریخ معاصر، دشمنان اسلام به جدیت با آن به مقابله می پردازند و متاسفانه برخی از افراطیون و کوته فکران و در بعضی موارد هدفمند در میان مذاهب اسلامی بدون توجه به این اصل با عملکرد افراطی خود هیزم به آتش اختلاف و نفاق دشمن می ریزند و از سوی دیگر توجه به امر خطير امت واحده که مقام معظم رهبري توجه ويژه اي به آن دارند؛ از جمله مواردي است که بدون شک براي غرب مسئله ساز مي باشد.


از جمله روندهايي که بيگانگان براي ايجاد شکاف و تفرقه اندازي در ميان امت اسلامي و علي الخصوص اقوام شيعه و سني ايران در پيش گرفته اند بهره گيري از تاثيرگذاري رسانه در اين حوزه مي باشد.

 

استکبار جهانی با ایجاد شبکه ها و سایت های هدفمند، اقدام به مبازره با امت واحده اسلام می نمایند و اختلاف اندازی میان شیعه و سنی از اولویت های کاری آنهاست و در دیگر سوء با ایجاد فرقه ها و ادیان ساختگی که از منبع اصیل وحیانی بهره ای نبرده اند با دامهای خوش آب و رنگ برای جذب افراد بریده از دین استفاده می کنند در دهه های اخیر به کثرت می توان در کشورهای اسلامی می توان این قبیل تحرکات را مشاهده کرد

 

در این خصوص دشمن جامعه اسلامی با استفاده تاکتیک های مختلف به مقابله با امت اسلامی می پردازند که نویسنده به برخی از آنها به اجمال اشاره می کند .
 

الف)ایجاد شبهه و تلقین آن بااستفاده از رسانه های دسته جمعی

استفاده از تکنيک هاي تبليغاتي در راستاي تاثيرگذاري بر قشري خاص، با شيوه هاي نرم و ابزارهايي که کشور سعودي و ديگر ايادي امريکا ،در اين راه در اختيار اين شبکه ها گذاشته اند، در بلند مدت مي تواند سئوالات بي پاسخ فراواني را براي مخاطبان عام در زمينه هاي مختلف به وجود آورد، که از جمله آنها عبارتند از مفاهيمي تحت عناوين: "حکومت اسلامي، ضرورت و وجوب حکومت اسلامي، ضمانت اجراي احکام اسلامي در حکومت، امکان پذيري جمع ميان شيعه و سني ، شبهه در اصول تفکر شيعي، کمرنگ نمودن نقش اهل بيت در تاريخ اسلام، نشر اکاذيب ذيل موضوع تاريخ اسلام، مخدوش نمودن چهره علماي تشيع در اذهان عمومي و..." اما آنچه در اين ميان حائز اهميت است، تلاش اين رسانه ها براي بسط و گسترش موضوع شبهه سازي و شبهه آفريني در موضوعات گسترده ذيل مباني مذهبي در ميان اقشار مختلف جامعه مي باشد.
 

ورود اين شبهات به بطن اذهان جامعه و از طرفي بي پاسخ ماندن آنها در ذهن مخاطبين امري است که بي ترديد منتج به انحراف از اصول اعتقادي در طولاني مدت و "موجب جدايي و افتراق هر چه بيشتر گروهها و خطوط فکري شيعه و سني" در جامعه اسلامي مي گردد.

 

تاسيس شبکه هاي ماهواره اي با هدفگذاري بلند مدت؛

در راستاي شبهه سازي، شبکه هاي تازه تاسيس "وصال فارسي ،وصال حق و کلمه" و همينطور، ديگر شبکه هاي وهابي فعال در اين حوزه تمام تلاش خود را بر موضوع مذکور متمرکز نموده اند.
 

البته آنچه که در ظاهر شاهد آن هستيم، اظهار تقيد موسسان اين شبکه هاي فارسي زبان در خصوص اين موضوع است که؛ "هدف کلي از راه اندازي اين شبکه ها، صرفا تقديم عقيده خود مبني بر قرآن و سنت استاما در حقيقت آنچه که در حال اجرا و انجام است چيزي غير از اين است؛

 

ودر یک تقسیم کاری که در جلسات مشترک این شبکه های معاند به تصویب رسیده است هریک از این شبکه عهده دار بخشی از سیاست های اربابان خود می باشند و از سوی دیگر شبکه ای با هویت شیعی در ظاهر جهت مقابله با این شبکه ولی با رویکردی کاملا رادیکالی و افراطی با مدیدیت یک فرد به ظاهر روحانی معمم در آمریکا راه اندازی و به پخش برنامه های افراطی می پردازد.

 

 

 

 

شبکه به اصطلاح شیعی

 

نکته مهم در این میان تلاش این شبکه ها به صورت هدفمند و همسو در القاء نمایندگی خود از جانب جامعه اهل سنت و شیعه می باشد و تمام تلاش خود ر ا در جهت محور قرار دادن خود در بیان مواضع مذهب خود می باشد در حالی که هیچ یک از جوامع شیعی و سنی شبکه های مذکور را به عنوان نماینده خود قبول ندارند.

 

 

 

 

تلاش جهت تخريب وجهه اهل سنت وشیعه معتدل داخل ايران؛
 

رسانه هایی که در این ماموریت به ایفاءنقش می پردازند با معرفی چهره ای افراطی از جامعه شیعی و سنی ، غالب افراد حاضر در کشور را مسلمانانی منفعل و بی انگیزه معرفی می نمایند.


در اين ميان آنچه داراي اهميت فراوان است اينکه؛ با توجه به نقاط مورد سوء استفاده در اين شبکه ها و بهره گيري اين محافل خبري، از بيانات علماي شيعه و سخنراني هاي روحانيون و مطلعان، علي الخصوص در حوزه هاي ديني و مذهبي ، اشخاص فعال در اين حوزه بايد توجه خود را به اين موضوع گسيل دارند که ؛ "بلاشک هرآنچه که توسط اين عزيزان در مواقع عصبيت يا عصبانيت ، با منظور و يا بدون هدف خاص بيان مي شود ، مورد رصد اين شبکه ها قرار گرفته و با توجه به هدف گذاري هاي بلند مدت، به شکلي مقطعي و فرسايشي مورد تحريف و استفاده ابزاري در جهت تفرقه افکني قرار مي گيرد."
 

حال با مطالب مختصری که بیان شد لزوم توجه سازمان ها و نهاد های مسئول در مقابله با این هجمه های شبانه روزی و مستمر دشمنان امری ضروری و بلاشک می باشد.

 

از جمله نهادهایی که در این خصوص باید به ایفاء نقش بپردازند می توان به صداوسیما ،حوزه های علمیه شیعی و اهل تسنن، سازمان تبلیغات، وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و از همه مهمتر جامعه اهل قلم و فرهیخته کشور است که می بایست هر چه بیشتر به تنویر و روشنگری افکار عمومی بپردازند.

ادامه دارد...

  • منبع: جام نیوز
برچسب‌ها:
فتوای مضحک مفتی‌های وهابی! +عکس

(بسم الله الرحمن الرحیم)

اخیرا گروهی از افراطیون سلفی در عربستان سعودی نمازشان را پشت سر یک پسر بچه نابالغ اقامه می کنند.
اخیرا گروهی از سلفی های تندرو در عربستان در پی فتواهای مضحک و بچه گانه مفتی هایشان اقداماتی را انجام می دهند که بسیار ننگین و شرم اور است اما چندی است که یکی از این گروه ها یک امام جماعت نابالغ را برای خواندن نماز انتخاب کرده اند که در نوع خود بسیار جالب است.


آنها اعتقاد دارند که پسر بچه نابالغ هنوز گناهی مرتکب نشده است و می توان پشت سر او نماز اقامه کرد و نماز بدین شکل صحیح است!

این افراطیون سلفی با این نوع اقدامات در صدد این هستند که بدعت های ضد اسلامی را در قالب اسلام آمریکایی و تند روی و افراط به مسلمانان القا کنند.
  • منبع: دانا
برچسب‌ها:
مفتی وهابی : من فتواي انهدام حرم حضرت زينب را دادم +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
"عبدالرحمن الدمشقيه" مفتي وهابي و سرشناس جهان عرب طی صحبت‌هایی با کمال بی شرمی و با افتخار اعلام کرد که شخصا فتوای انهدام حرم حضرت زینب(س) را داده و گفت: من فتوا به تخریب قبر خانم زینب ندادم بلکه من فتوا به تخریب گنبد و بارگاه خانم زینب دادم.

دانلود

برچسب‌ها:
انحرافات وهابیت / تخریب اسلام با سلاح اسلام

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مروجین فرقه ضاله وهابیت همواره ادعا می کنند که ما هیچ اعتقادی مغایر با اعتقادات اسلامی نداشته و خود را مسلمان موحد و خالص می دانند و با همین حربه، سعی در اغفال عموم مردم دارند.

 

با نگاهی به گوشه هایی از اعتقادات وهابیت، می توان به انحرافات فراوانی که در این فرقه وجود دارد پی برد و ضروری است که با آشنایی با این فرقه، از این غده سرطانی پرهیز نمود. برای نمونه به برخی از باورهای وهابیت اشاره می شود:

 

فرقه وهابیه مبتنی بر اصول و عقایدی است که به بعضی اشاره می شود:

وهابی‌ها معتقدند که هیچ انسانی نه موحد است و نه مسلمان مگر این که اموری را ترک کند، از جمله:

به هیچ یک از رسولان و اولیا توسّل نجوید. هر کس اقدام به این کار کند، مشرک می باشد،(1) از این رو وهابیان زیارت قبر پیامبر و ائمه(ع) را جایز نمی دانند و معتقدند هر کس از پیامبرطلب شفاعت کند، مانند این است که از بت‌ها شفاعت خواسته است.(2)

 

از مسائل دیگری که وهابیان دربارة آن حساسیت خاصی دارند، تعمیر قبور و ساختن بنا روی قبر پیامبر و اولیای الهی و صالحان است. برای نخستین بار این مسئله را "ابن تیمیه" و شاگرد معروف او "ابی القیم" عنوان کرد و بر تحریم ساختن بنا و لزوم ویرانی آن فتوا داده اند.(3) بر همین اساس سعودی‌ها هنگامی که در سال 1344 هجری بر مکه و مدینه و اطراف آن تسلط پیدا کردند، به فکر افتادند که برای تخریب مشاهد و آثار خاندان رسالت و صحابه پیامبر مستمسکی به دست آورند و اقدام نمایند.(4)

 

وهابیان بر این باورند که مسلمانان در طی قرون، از آیین اسلام منحرف شده اند و در دین خدا بدعت‌هایی نهاده اند که با شرع اسلام مخالف می باشد. بر این اساس باید از اصولی که پیامبر(ص) تعیین کرده است، پیروی نمود.

 

بنابر عقاید وهابیان، هیچ کس حق ندارد به رسول خدا سوگند یاد کند و از الفاظی مانند: به حق محمد و ... استفاده نماید،(5) زیرا قسم خوردن به دیگران و درخواست حاجت از غیر خداوند با آیات قرآن منافات دارد: «فلا تدعوا مع الله احداً».(6) نیز معتقدند : تشییع جنازه و سوگواری حرام است؛ زیرا ارواح اموات کاری نمی توانند بکنند و در امور دنیوی و اخروی نمی توانند دخالت داشته باشند.(7)

 

وهابیان معتقدند القابی را که بر عزت و احترام دلالت دارند، در مورد انسان‌ها نباید به کار برد و ناصواب است؛ زیرا احترام و تعظیم تنها شایسته خداوند است.
وهابیون به جنگ با دیگر فرقه‌ها و مذاهب اسلامی معتقد هستند و مدعی اند باید به آیین وهابیت در آیند، یا جزیه دهند، از این رو همیشه مسلمانان دیگر را به کفر متهم نموده، اموال و نوامیس بقیه را حلال می دانند. آنان می گویند که هر کس مرتکب گناه کبیره شود، کافر است.(8)

------------------------------------------------------------------

  • 1. احمد مبلغی، تاریخ ادیان، ج 3، ص 1429.
  • 2. همان.
  • 3. آیین وهابیت، ص 38؛ رضا برنجکار، آشنایی با فِرَق و مذاهب اسلامی، ص 146.
  • 4. آیین وهابیت، ص 38.
  • 5. تاریخ ادیان، ص 1430.
  • 6. جن (72) آیه 8.
  • 7. تاریخ ادیان، ص 1430.
  • 8. همان، ص 1431.
برچسب‌ها:
بریدن «گلوی» کودک سوری به جرم شیعه بودن! +عکس

(بسم الله الرحمن الرحیم)

 

از آغاز بحران در سوریه برای اینکه رنگ طایفه‌ای به نبردها بدهند، تندرو‌های وهابی و مسلح جنایات وحشتناکی مرتکب می‌شوند و اعدام کودکان، قتل خانواده‌های شیعه، سربریدن آنها را در دستور قرار داده‌اند.

 

 

تروریست‌های وهابی مخالف بشار اسد در سوریه «دختر بچه» یک خانواده شیعه را در سوریه به طرز وحشیانه‌ای سر بریدند که جرم وی شیعه بودن او و خانواده‌اش بود.

 

طبق آمارهای منتشر شده، تروریست‌ها تاکنون 1300 شهروند شیعی را قتل عام کرده‌اند که اکثر کشته شدگان را شهروندان سوری و عراقی تشکیل می‌دهند.

 

چندی پیش «محمد العریفی»، از سرکردگان شناخته شده وهابی در عربستان از تروریست‌ها خواسته بود تا برای تخریب نشدن چهره شورشیان، از انتشار چنین تصاویری خودداری کنند اما حجم جنایات تروریست‌ها آن‌چنان بالاست که هر روز ابعاد جدیدی از جنایات آنها منتشر می‌شوند.

 

وی در صفحه خود در شبکه اجتماعی "توییتر" از تروریست‌های سوریه خواست به حملات تروریستی و کشتار و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم سوریه ادامه دهند اما مانع انتشار تصاویر جنایات خود شوند.

 

مرداد ماه امسال نیز روزنامه القدس العربی در خبری از توبیخ فرماندهان گروه‌های مسلح وابسته به گروهک ارتش آزاد توسط ترکیه خبر داد.

 

این منابع اعلام کردند که توبیخ کنندگان، افسران اطلاعاتی ترکیه هستند که در پی انتشار تصاویری ویدئویی، فرماندهان گروه‌های مسلح را توبیخ کرده‌اند زیرا در این تصاویر رفتار وحشیانه عناصر ارتش آزاد در شهر حلب با کسانی دیده می‌شود که حامی دولت هستند؛ کسانی که ربوده و طوری شکنجه شده‌اند که با ادعاها و شعارهای آزادی‌خواهانه و مسالمت‌آمیز آنان تناقض دارد.

 

در مردادماه امسال نیز افراد مسلح در سوریه چندین سوری را به جرم حمایت از نظام به شیوه‌های مختلف و منزجر کننده اعدام کردند که اعدام با بیش از 100 گلوله از فاصله نزدیک و سر بریدن فردی چشم و دست بسته با چاقویی کوچک و به آهستگی [زجرکش] یا پرتاب کردن اجساد حامیان نظام سوریه از ساختمان چند طبقه از جمله این اعدام‌هاست.

 

چندی پیش نیز پایگاه خبری عراق القانون نوشت: فعالان حقوق بشر عراق اعلام کردند که گروه‌های مسلح در سوریه اقدام به اعدام یک کودک شیعه عراقی کردند.

 

بر اساس این گزارش، خانواده این کودک در منطقه سیدة زینب در ریف دمشق ساکن بودند که تروریست‌های مسلح به منزل این خانواده حمله و پس از کشتار تمام اعضای آن، این کودک را اعدام کردند.




  • منبع: فارس
برچسب‌ها:
دانلود آهنگ و فیلم گزینه های روی میز حامد زمانی

دانلود فیلم اجرای حامد زمانی 

آهنگ بسیار زیبای گزینه های روی میز

   

دانلود فایل صوتی گزینه های روی میز

 

حالا بازم بشمرم اینا گزینه های روی میز ماست 

حالا بازم بشمرید گزینه های روی میزتون چیاست

حالا بازم بشمیرد همه میدونن این آخرای قصه ی شماست

 

برچسب‌ها: