آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
منتظرین دروغین فرج

 

بی رودر وایسی میخوام حرف بزنم تا بدونیم اکثر ماها کشکی کشکی می گیم عاشق امام زمانیم و الکی فقطادا در میاریم که بگیم ماهم خیر سرمون منتظریم.

 

طرف میاد روز نیمه شعبان کلی شیرینی و آب میوه پخش میکنه تابگه منم منتظر امام زمانم اما تا چشمش میفته به یه عروس و دوماد تا می تونه جنس هاش رو گرونتر به اونا می فروشه و هی داد می زنه آقا بیابیا. بشین تا بیاد.

 

هر روز و شب میره مسجد نماز میخونه و به عبادت می پردازه اما تا ازش درباره یه جوون با تیپ متفاوت برای کار تحقیقات می کنن شروع می کنه به زیرآب زدن بعد ادعاشم می شه که منتظر امام زمانه و هی میگه آقا بیابیا. بشین تا بیاد.

 

طرف همکارش داره کارش رو انجام میده مثل بچه آدم و برا خانوادش یه لقمه نون حلال می بره اما بخاطر اینکه به پست و مقام همکارش برسه مدام میره پیش رئیسش و زیرآب همکارش رو می زنه بعد هی داد می زنه آقا بیابیا. بشین تا بیاد.

 

دوسه بار رفته حج و چندبارهم رفته کربلا و ادعاش میشه منتظر واقعیه ولی درست دوتا خونه اونورتر همسایشتو جهیزه دخترش مونده و دوسه تا خونه اینورتر بچه های همسایش سرگشنه زمین میزارن و هی داد میزنه آقا بیابیا. بشین تا بیاد.

 

منتظرین دروغین فرج

 

طرف از بازنشستگی حقوق میگیره، زمین کشاورزی داره، دوسه تا خونه اجاره ای داره اما بازم برا 300 هزار تومن میره سرکار و جای کار یه جوون بیکار که میخواد خرج خانوادش رو در بیاره رو میگیره و ادعاش میشه منتظر امام زمانه و هی داد میزنه آقا بیابیا. بشین حتما برای تو یکی میاد.

 

آقا شرکت داره و چند تا کارمند، اما حق و حقوقشون رو نمیده یا دیر میده یا کامل نمیده و می دونه که حقوقی که داره می ده شرعا درست نیست اما ادعاش میشه منتظر امام زمانه و هی داد می زنه آقا بیابیا. بشین حتما میاد.

 

طرف روی پیشونیش از بس جای مهر مونده سیاه شده و همیشه تسبیح دستشه و ذکر میگه اما تا یه خواستگار میاد برا دخترش که از نظر اخلاق و دین ازش اطمینان داره ولی چون توان مالی کمی داره جواب رد میده و هی داد میزنه آقا بیابیا. بشین تا بیاد.

 

بنده خدا مسئول گزینش یه ارگان یا اداره هست اما بجای استخدام یه نفر که کار بلده و دلسوز، میاد فامیل خودشون رو که عرضه نداره رو استخدام می کنه با پارتی بعد هی داد می زنه آقا بیابیا. بشین حتما میاد.

 

حالا خودمونیم، شب تا صبح و صبح تا شب گناه می کنیم بعد ادعامون میشه منتظر امام زمانیم و برای ظهور قدم بر می داریم و هی داد می زنیم آقا بیابیا. بشینیم حتما میاد...

 

پ,ن: غیبت، تهمت ناروایست که سال ها به تو زده ایم و غافل از آنیم که تو مدت هاست آمده ای و این ماییم که رفته ایم. آقا جان برای آمدن ما دعا کن...

 

برچسب‌ها:
سکوت فکت شیت ایرانی شکست

سلام به ملت نامحرم ایران. امیدوارم حال همتون خوب خوب باشه. خیلی خوشحالم که این روز ها همه‌جا اسمی از من هست. تا جایی که حتی برام اسم جدید هم ساختن و بجای فکت شیت به من میگن گزارش برگ.

آقا دم همتون گرم نمیدونستم اینقدر پیش شماها خاطرم عزیزه وگرنه به محمدجواد جون میگفتم زودتر ازینا منو اعلام کنه مثل داداشم جان که هنوز مذاکرات تموم نشده بود زودی منو اعلام کرد.

خب حتماً برای همه شما سؤال پیش اومده من کی هستم و چی میخوام بگم و برا چی هی اسم منو می برن، پس من هم میخوام خودمو برای همه شماها معرفی کنم تا بهتر منو بشناسین فقط جون داداش برام جوک نسازین.

جونم براتون بگه فکت شیت در کشورهای دیگه مثل آمریکا استنباطیهست که دولتمردان اون کشور جمع‌بندی و تفاسیر حول یک اتفاق مهم بین‌المللی و حتی داخلی برای معرفی دستاوردهای خودشون رو به‌صورت کلی بیان میکنن تا به ملتشون بگن : ببینین ما همچین کارایی کردیم و برین حالشو ببرین.

سکوت فکت شیت ایرانی شکست

اما تو ایران قضیه برعکس هست و از اونجایی که ملت ایران برای دولت نامحرم هستن از ارائه من به مردمخودداری می کنن تاکسی متوجه نشه توی مذاکرات لوزان (به قول آقای عراقچی لویزان) چه دستاوردهایشگرفی دولت کسب کرده که اونسرش ناپیداست.

البته من تازه متوجه کاربردهای دیگه خودم در ایران شدم مثلاً با اسم بنده میتونن به دیگران هم توهین کننهمانطور که رئیس‌جمهور ایران، ملت رو متهم کرد به کم‌حافظه بودن و با این ادعا به‌صورت غیرمستقیم به شعور مردم توهین کرد.

البته من به‌عنوان یک فکت شیت فکر می‌کنم دوستان گلم توی دولت معنای شعار امسال رو بد متوجه شدن و بجایدولت و ملت، همدلی و همزبانی اشتباهاً فکر کردن شعار امسال دولت برتر از ملت، همینه که هست می خوای بخواه نمی خوای نخواه هست، وگرنه چه دلیلی داره اینقدر وقت تلف کنن؟

یه روز صالحی میگه فکت شیت ایرانی نوشته‌شده و نزد ظریف است و فرداش ظریف میگه نیازی به انتشار فکت شیت ایرانی نیست و رئیس‌جمهور هم میگه فکت شیت ایرانی قبلاً منتشرشده است حتی پیش از نسخه آمریکایی آن!

آقا من به‌عنوان یک فکت شیت یک پیشنهاد دارم و اون این هست که از رو همین نسخه آمریکایی من یه کپی بگرین بدین به مترجم گوگل و برگردانم کنین به زبان فارسی بدین ملت حال کنن. والا اگه متن فارسی من بیاد بیرون خدا میدونه چیا توشه‌ها. ازمن گفتن بود دیگه صلاح دولت خویش روحانی داند.

ناخدای انقلاب : من به خود مسئولین هم این را گفته‌ام همین چند روز؛ مسئولین باید بیایند مردم را و بخصوص نخبگان را از جزئیات و واقعیّات مطّلع کنند؛ ما چیز محرمانه نداریم، چیز مخفی نداریم. این مصداق همدلی با مردم است...

 

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
توکه مهر علی مین دلته انرژی هسته ای سی چنته!!!

مستر جیکاک معروف به سیدجیکاک جاسوس انگلیسی بود که به دستور ملکه انگلستان برای جلوگیری از ملی شدن صنعت نفت به مناطق نفت خیز ایران اعزام شد و هفت سال در بین عشایر بختیاری زندگی کرد و بافرهنگ و لهجه آنان کامل آشنا شد.

جیکاک بعد از هفت سال اعلام کرد که سید هست و برای اثبات حرف خود کراماتی را نشان داد. جیکاک عصایی داشت که وقتی آن را به بدن کسی می‌زد به خاطر وجود خازنی در ته عصا به آن فرد شوکی داده می‌شد و یا ریش مصنوعی ضد آتش خود را آتش می‌زد و شعله‌ور نمی‌شد و حتی آتش را به زیر عبای ضد آتش خود قرار می‌داد ولی نمی‌سوخت و به مردم می‌گفت من سید واقعی هستم و اگر سادات دیگر راست می‌گویند شعله آتش را به لباس خود بزنند و ...

این جاسوس MI6 با فن بیان و با کرامات بسیاری که داشت در بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرد و در اواخر دهه ۱۳۲۰ خورشیدی، فرقه‌ای را در منطقهٔ بختیاری، بویراحمد و خوزستان ایجاد می‌کند که طلوعیان یا سروشیان نام داشت.

سید جیکاک به هنگام ملی شدن صنعت نفت، با گشت‌وگذار میان عشایر بختیاری این شعار را به گویش بختیاریبرای آن‌ها طرح نمود: "تو که مهر علی مین دلته ملی شدن صنعت نفت سی چنته" یعنی تو که مهر علی را در دل داری برای چه به دنبال ملی شدن نفت هستی!!!

توکه مهر علی مین دلته انرژی هسته ای سی چنته!!!

و امروز باگذشت زمان و با بالا رفتن شعور و آگاهی مردم بازهم هستند کسانی که مانند سیدجیکاک با کلامی که صادق نیست و زشت است مدام در گوش ما زمزمه می‌کنند که توکه مهر علی مین دلته انرژی هسته ای سی چنته!!!

آن ها بجای دعوت کردن ما برای نزدیک کردن آتش به لباسمان، راه به جهنم رفتن را نشانمان می‌دهند و بعضی دیگر بجای عصای شوک دار، داس را به ما نشان می‌دهند و بعضی دیگر ما را متهم به بی‌سواد بودن می‌کنند و ....

اما حرف دل من اینست که اگر سیدجیکاک این اقدامات را انجام می‌داد تا صنعت نفت ما ملی نشود حداقل یکبیگانه و دشمن بود اما چرا امروز خود ما تیشه به ریشه آن چیزی می‌زنیم که حق مسلم ماست؟

مگر گناه ۸۵۰۰۰۰ ایرانی بیمار چیست که  برای درمان به سوخت ۲۰ درصد احتیاج دارند اما حال مجبوریم آنان را برای درمان به خارج بفرستیم تا مثل جانبازان شیمایی در آلمان بجای درمان بر روی آنان آزمایش انجام دهند؟

بااین‌حال مانند رهبر معظم انقلاب که در روند مذاکرات دخالت نمی‌کنند و فقط و فقط از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنند ما نیز از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنیم اما برای آینده کشورمان با این دشمنان، همچنان دلواپسیم و میلرزیم اما دل خوش می کنیم به جهنمی که با این مذاکرات دارند برایمان می سازند!!!...

 

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
اصلاح‌طلبان : باعث‌وبانی تحریم‌ها اصولگرایان هستند

 

وشته یک اصلاح‌طلب : آقا هرچه تحریمه مال این اصولگراهای ناکار آماده. هرچه تحریمه به خاطر این احمدی نژاده. اگه اینا نبودن الآن کشور گل و بلبل بود. اصلاً کسی به کار ما کاری نداشت.

 

حالا یه عده ازین راستیا پا شدن داد و بیداد که تحریم‌های ما از بعد فتنه 88 اعمال‌شده. کی همچین حرفی رو میزنه؟ کاملاً دروغه. حالا یه بیست سی تایی تحریم شدیم بعد از 88 ولی مقصر احمدی نژاده.

 

درسته که آمریکا تا قبل از فتنه 88 داشت ایران هسته‌ای رو می‌پذیرفت و در خردادماه 1387  طرح موسوم به "فریز در مقابل فریز" رو پیشنهاد داد که طبق این طرح با اذعان به حقوق هسته‌ای ایران، خواستار توقف تحریم‌هاو همزمان توقف رشد فعالیت‌های هسته‌ای شده بود و اوباما طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری خواستار مذاکره مستقیم شده بود ولی همش این تحریم‌ها به خاطر ناکارآمدی این راستیاست.

 

حالا فرض بر اینکه فتنه گرا با ایجاد اغتشاش باعث شدن تا آمریکایی‌ها بفهمند که در ایران یک عده موافق دارند و روند پذیرش ایران هسته‌ای برای آمریکا برعکس بشه و اوباما با چرخش 180 درجه‌ای، در رسانه‌های امریکا بگه: "به نظر، نمی‌رسد ایران ازنظر سیاسی آن‌قدر وضع ثابتی داشته باشد که بتوانند درباره مسأله ی هسته‌ای تصمیم‌های سریع اتخاذ کنند"، اما بازم مقصر این اصوگرایان هستن.

 

اصلاح‌طلبان : باعث‌وبانی تحریم‌ها اصولگرایان هستند

 

گیردادن که چرا تحریم‌های قطعنامه 1929 درست در سالگرد فتنه 88 اعمال‌شده یعنی در خرداد 89، این‌یکاشتباه محاسباتی از طرف آمریکایی‌ها بوده وگرنه اصلاً قرار بود یکی دو ماه جلوتر باشه چون با ما هماهنگ کرده بودن به خاطر حمایت از فتنه گرا و زنده نگاه‌داشتن اعتراضات، به وضع معیشتی مردم فشار وارد کنیم برا همین بود که روزنامه امریکایی وال‌استریت ژورنال همزمان با اعمال این تحریم‌ها در مقاله‌ای می‌نویسد  "باید تحریم‌ها بر موضوع معیشت، متمرکز شود تا شورش‌های خیابانی در تهران احیاء شود". پس دیدین به ماربطی نداشته.

 

اصلاً گیریم که آدام ارلی، سفیر وقت آمریکا در بحرین در گفت‌وگو با برخی مقامات عربی گفته «کاخ سفید همزمان با انجام مذاکرات ایران و 1+5 نحوه حمایت از «رهبران معارض جدید» در ایران را پیگیری می‌کند». «اگر مذاکرات ژنو موفقیت‌‌آمیز نباشد و در آن پیشرفتی حاصل نشود، آمریکا قصد دارد همزمان با تشدید تحریم‌ها، اعمال فشار سیاسی علیه تهران را با حمایت «رسمی»، «علنی» و «گسترده» از موسوی و خاتمی وسعت بخشد چراکه هیچ فشاری به دولت ایران، بدون تقویت جریان‌های طرفدار غرب در ایران کارساز نیست» ولی چه ربطی داره به ما؟ مقصر بازم این ارزشی‌های راستین.

 

البته اینم بگما مقصر اصلی مردم بودن که روز 9 دی اومدن تو خیابونا و از انقلاب دفاع کردن. اگه توخونشون نشسته بودن و گذاشته بودن استراتژی اسب تراوا در 22 بهمن اجرا بشه الان آمریکا مجبور نبود به خاطر زخم چشم گرفتن از مردم با بصیرت تحریم‌های ظالمانه رو اجرا کنه.

 

نکته : پس از بیانیه وین ایران بیانیه‌ای صادر کرد که از سوی آمریکایی‌ها رد شد و رد بیانیه تهران از سوی آمریکایی‌ها دلیل کاملاً روشنی است که ثابت می‌کند قطعنامه 1929 به دلایل غیرهسته‌ای وضع‌شده والا اگر آمریکا به دنبال توافق هسته‌ای با ایران بود، هیچ دلیلی برای رد بیانیه تهران و درنتیجه اصرار بر اعمال تحریم‌ها، نداشت.

 

دریافت لیست تحریم ها بعد از فتنه 88 تا سال 92

 

دریافت نمایید

 

ناخدای انقلاب : کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است و همه باید مسئولیتهای متفاوت خود را در تقویت تولید داخلی به عنوان «تنها راه علاج مشکلات اقتصادی»، انجام دهند.

 

پ,ن1: عده‌ای برای اینکه دوباره در کشور صاحب قدرت شوند و کشور را به آشوب بکشند در حال پخش دروغ‌های کثیفی در جامعه هستند و این خود توهین بسیار بزرگی به اذهان مردم شریف ایران اسلامیست. بیاییم با پخش واقعیت‌ها جلوی این دست از افرادی را که فقط به منافع خود فکر می‌کنند نه ملت را بگیریم.

 

پ,ن2: ازنظر من چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصولگرا اصلاً وجود نداره و عده‌ای به خاطر خیانت به کشور این دو جریان خیالی رو راه انداختن و مدام با ایجاد درگیری‌های لفظی و تعصبات بی جاه در حال به حاشیه بردن کشور هستند.

 

 

 

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
فتنه 88 از بی اعتمادی به دولت آغاز شد!!!

سال 88 عده‌ای به بهانه تقلب و بستن این انگ به دولت وقت توانستند حس بی اعتمادی رو در مردم القاء کنند و باعث بشوند تا آشوب‌های خیابانی در تهران و سایر شهرهای کشور ابتدا علیه دولت و بعد علیه انقلاب و رهبر عزیز انقلاب شکل بگیره.

و حالا در سال 94 هم عده‌ای از سر دلسوزی و گاهاً تعصب بیجا درست روی خطی پا گذاشته‌اند که مدنظر آمریکایی‌ها برای ایجاد فتنه‌ای جدید در ایران است، این بار هم قصد دارند با ایجاد حس بی اعتمادی به دولتجرقه‌ی فتنه جدید را راه بیندازند.

فتنه 88 از بی اعتمادی به دولت آغاز شد!!!

شاید شما خواننده محترم پیش خودت بگی نویسنده این مطلب قصد داره از دولت تدبیر و امید حمایت کنه اما اگه یه نگاهی به صحبت‌های مقام معظم رهبری بیندازیم که فرمودند فتنه بزرگ‌تری درراه است و همچنین نگاهی عمیق به علت نام‌گذاری سال 94 به نام سال دولت و ملت همدلی و همزبانی به‌خوبی درک خواهی کرد که مقام معظم رهبری به‌درستی فتنه جدید را شناخته‌اند.

اما مگه میشه نسبت به اقدامات دولت واکنش نشان نداد؟ جواب خیر هست چراکه انتقاد باعث شناخت ایرادهاست و به دولت کمک می کنه تا نسبت به رفع این ایرادات قدم برداره. اما این انتقادات نباید جنبه تخریب دولت رو به خود بگیره.

چیزی که آمریکایی‌ها از این مذاکرات می‌خواهند اینست که دولت رو در نظر مردم بی‌اعتماد کنند و مثل‌اینکه تا حدی هم به این خواسته خودشون رسیدند. پس بهتره به جای تخریب دولت به حمایت از او با نقد دلسوزانهبپردازیم و از تیم مذاکره‌کننده حمایت کنیم تا کور شود چشم هر بدخواهی که خواهان این انقلاب نیست.

 

برچسب‌ها: