آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
وليعهد شون در گذشت

خبرگزاری فارس: شبکه خبری سی‌ان‌ان در خبری فوری به نقل از یک منبع آمریکایی اعلام کرد که ولیعهد عربستان درگذشت.

[تصویر: 13900730080516_PhotoA.jpg]


به گزارش فارس، دقایقی پیش شبکه خبری سی‌ان‌ان در خبری فوری به نقل از یک منبع آمریکایی اعلام کرد که سلطان بن عبدالعزیز آل سعود ولیعهد پادشاه عربستان در یکی از بیمارستانهای نیویورک فوت کرد.

به گزارش سی‌ان‌ان ولیعهد عربستان سعودی در سن 85 سالگی به علت انتشار بیماری سرطان در نقاط مختلف بدن در یکی از بیمارستان‌های نیویورک جان سپرده است.

شبکه العربیه نیز با تایید خبر فوق اعلام کرد که منابع سعودی تاکید می‌کنند، خبر درگذشت ولیعهد سعودی امروز در عربستان اعلام می‌شود.

سلطان بن عبدالعزیز آل سعود دو هفته قبل برای درمان به نیویورک رفته بود
.

موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها:
آیا تحلیل فراماسونری به وسیله نمادها موجب تبلیغ آن میشود ؟

فراماسونری مکتبی است که به شدت نماد گرایی میکند . در مطالب قبلی تبیین شد که چرا آنان امروزه در حال نماد گرایی هستند و این که چرا باید نماد های آنان را بشناسیم .

اما سوال اصلی اینجاست که تحلیل فراماسونری به وسیله نماد هایشان موجب تبلیغ آنان میشود آیا موجب میشود که با این کار افراد به سمت فراماسونری کشیده شوند ؟ پاسخ هم مثبت است و هم منفی . نظام سلطه که امروزه به اسم خاص به آن فراماسونری میگویند؛ دقیقا مانند یک چاقو عمل میکند. اگر این چاقو را به دست فردی بی اطلاع (محقق ناآگاه ) بدهند؛ ممکن است به خود و دیگران صدمه بزند . اما اگر آن را به فردی آگاه (محقق فراماسونری آگاه ) بدهند؛ از آن استفاده درست میکند و خطر های چاقو را نیز به دیگران گوشزد میکند .

اما چگونه باید از فراماسونری صحبت شود تا تبلیغ این مکتب شیطانی نشود ؟

این سوال همیشه برای محققان این مکتب مطرح بوده که چگونه بیان کنیم تا به هدفمان که همان شناخت دجّال آخرالزمان است؛ برسیم . آیا اصلا نشان دادن نماد های فراماسونری برای شناخت آن، موجب کشیده شدن افراد به آن میشود ؟.

تنها راهکار موجود در این میان شناخت کامل این مکتب است . محقق باید به وسیله شناخت توضیحات جامعی برای مصادیق هر نماد بنویسد . برای مثال به این چند خط توجه کنید :

«گوشه ای از مطلب "رد پای فراماسون ها در ایران و جهان (قسمت 6)" »

" این تصویر، محافظ های اطراف خانه ای را نشان میدهد که در برخی از جاهایش یک آبلیسک (Obelisk) دیده میشود . نکته مهم درمورد این مطلب اینه که هیچ جوری نمیتونیم آبلیسک (Obelisk) بودن این بنا رو کتمان کنیم اما نکته اینجاست که مسلما این فردی که این آبلیسک (Obelisk) رو برای خونش بکار برده هرگز نمیدونسه معنی اون چیه. و چون این بنا رو در فیلم های غربی و در جاهای دیگه دیده، ضمیر ناخودآگاهش بیشتر تمایل داشته که از این گارد ریل استفاده کنه. بنابر این خود فرد فراماسون نیست . اما بنایی که به کار برده ماسونی است ."


 


.

تصویر فوق یکی از مصادیق نماد آبلیسک (Obelisk) است . اگر این جا گمان کنیم که سازنده، استفاده کننده فراماسون هستند به اشتباه بزرگی دچار شده ایم. در ثانی باید برای هر مصداق دلیل قانع کننده ای بگوییم تا فرد خواننده از ریشه این نماد آگاه شود .مثلا همین نماد آبلیسک (Obelisk)، آلت تناسلی یکی از اسطوره های مصر باستان، به نام اسیریس (Osiris) است که امروزه در تمام نقاط دنیا دیده میشود. و همین نماد یکی از نماد های شیطانی در مکتب فراماسونری است.

با این تحلیل اگر برای هر نماد تحلیل جامعی آورده شود از انحراف خواننده جلوگیری میشود .

یکی دیگر از تاملاتی که باید در این مکتب بشود این است که نباید مسحور فراماسونری و نمادبازی شویم. نباید پیدا کردن نماد ها در جای جای فضا ها ( مانند کارتون ها، فیلم ها، معماری شهری، و ...) برای محقق به یک سرگرمی تبدیل شود چرا که این عمل موجب فرو رفتن محقق به پیدا کردن نماد ها میشود و از اصل ماجرا و برنامه هایی که نظام سلطه برای جهانیان ریخته است؛ غافل میماند .

در همین راستا یکی از محققان فراماسونری (آقای علی اکبر رائفی پور . وبلاگ ایشان antisemitism.blogfa.com) تبیین کرده بود که ماسون ها از سال 2007 به بعد در پی انتشار برخی راز ها و اسرار خودشان کرده اند تا به هدفشان که فروبردن مردم در نمادبازی هست؛ دامن بزنند .

اما نکته ای هم در این سال وجود دارد. سال 2007 سالی است که قرار بود به قول خودشان مسیح( مسیح دروغین/دجّال/ضد مسیح) ظهور کند اما اتفاقاتی در این سال می افتد که همه تلاش هایشان برای آماده سازی حکومت شیطان بی نتیجه میماند و پروژه به سال 2012 منقل میشود .و البته شاید بروز دادن برخی از اسرار و رموزشان برای انحراف ذهن ها از شکست پروژه شیطانیشان باشد به طوری که افراد ذهنشان از شکست پروزه شیطانی به پیدا کردن نماد ها سوق داده میشود.


 

اما مطلب بسیار مهم دیگری که وبلاگ نویسان فارسی زبان باید در این شرایط، به آن توجه کنند این است که امروزه حکومت دجّال (نظام سلطه/ فراماسونری) در پی مقابله با دولت های مخالف خود است . و از هر راه و چاهی میخواهد حکومت های مقابل خود را نابود سازد . یکی از حکومت هایی که همواره مقابل دجال آخرالزمان ایستاده حکومت جمهوری اسلامی ایران ، است که همواره مقابل این شیاطین ایستاده است .

در مقاله ای در آینده نشان میدهیم که حکومتمان زمینه ساز ظهور امام مهدی( عج) است و به زودی نظام سلطه را در هم خواهد شکست. اما در آن طرف ماجرا نظام سلطه هم دست روی دست نگذاشته و در پی نابودی حکومت های مقاومت برآمده است. برای این کار آنان سعی بر این دارند که حکومت ما را فراماسونری جلوه دهند و ابراز کنند که اساس تشکیل حکومت ایران بر مبنای فراماسونری بوده .

پروتکل یهود :

یکی از پروتکل های یهود (شاید پروتکل 24) تبیین کرده که برای آن که حکومت بر مردم جهان را در دست بگیریم باید جهان را دو قطبی کینم تا عده ای در قطب 1 قرار بگیرند و عده ای دیگر در قطب 2 . و از همه مهم تر این که ما باید هر دو قطب را در دست داشته باشیم. به عبارت دیگر تز و آنتی تز متعلق به خودمان باشد و در ظاهر این دو قطب مخالف هم باشند . نمونه کوچک این عمل 2 قطب دموکرات و جمهوری خواه در ایالات متحده آمریکاست که در ظاهر مخالف هم اند و یقینا در باطن از یک نظام مخفی (دولت سایه) هدایت میشوند .( بسیار جالب است که مردم فهیم ایران هم در نظر سنجی که اخیرا گرفته شده است در سوال 3 همین عقیده را دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این نظرسنجی اینجا کلیک کنید . )

این شیاطین هنگامی که دیدند نمیتوانند با نیروی نظامی، راهکار های دموکراتیک(مثل راهکار معروف چماق و هویج)و حتی انقلاب مخملی جلوی نظام اسلامیمان را بگیرند؛ راهکار جنگ نرم (soft war) را در دستور کار خود قرار دادند . یکی از بند های این جنگ نرم در قبال ایران، فراماسون نشان دادن نظام کنونی ایران است . به طوری که به هر نحوی که شده میخواهند سران سیاسی ما را فراماسون جلوه دهند . به عنوان مثال :

1- آنان (فراماسون ها) می گویند امام خمینی (ره)، یک فراماسون بوده چرا که زمان ورود وی به ایران 9:33 دقیقه بوده است . و چون ایشان ماسون بوده بنابر این خواسته که عدد 33 که از اصلی ترین اعداد ماست (فراماسون ها) را به کار ببرد . اما حقیقت چیز دیگری است امام خمینی (ره) در ساعت 9:27 دقیقه وارد ایران شده و آنان این دروغ را اینقدر گفته اند که الان مردم گمان میکنند که ساعت ورود 9:33 دقیقه بوده است .

2- چندی پیش یهودی بودن رئیس جمهور (آقای احمدی نژاد ) را مطرح کرده بودند و میخواستند بگویند که ایشان هم یک فراماسون است که باز هم دروغ آنان مشخص شد .

3- امروزه آنان با دست اندازی برخی از نماد های خود را در معماری شهری ایران به کار برده اند و میخواهند این طور القا کنند که این نماد ها از طرف حکومت ایران در معماری شهری قرار گرفت است.به عنوان مثال به این تصویر نگاه کنید :


 

"شکل بیرونی ساختمان مجلس شورای اسلامی از بالا که به شکل نماد اصلی فراماسونری است و مشهود بودن دیگر نماد ها در این ساختمان از جمله تعداد پنجره ها که 13 عدد میباشد و مجموع آن ها 33 عدد"

اما نکته اینجاست که نقشه این ساختمان قبل از انقلاب توسط (اگر اشتباه نشود)فرانسوی ها طراحی شده ولی با غفلت تمام در زمان عده ای در دوره انقلابمان ساخته شد. آنان میخواهند ابراز کنند چون حکومت ایران ماسون است بنابر این مجلسش را این گونه طراحی کرده در صورتی که این طور نیست نقشه قبل از انقلاب توسط خود همین ماسون های شیطان پرست طراحی شده است.


 

این هم یکی دیگر از دروغ ها و توطئه های این فراماسون های شیطان پرست است که این گونه میخواهند بگویند حکومت ایران ماسون است تا به هدفشان برسند . هدف آنان چیست ؟ همان طور که اشاره شد در یکی از پروتکل های یهود میگوید تز و آنتی تز از آن ما باید باشد . بنابراین اگر آنتی تز که حکومت ایران است را ماسون نشان داده شود. مردم از این حکومت روی میگردانند و دیگر از آن حمایت نمیکنندو مامیتوانیم ایران را اشغال کنیم .

ببنید واقعا یک محقق فراماسونری میتواند چه ضرری به کشورش بزند. خود نگارنده این مطلب شاهد بوده است که سایت های مخالف نظام چه سو استفاده هایی از چنین عکس هایی کرده اند . این توصیه را از ما داشته باشید و نگذارید که تحلیل فراماسونری با نماد ها منجر به تبلیغ آنان شود.

موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها:
هشيار باشيد! چون ماسون هاي ايراني فعال تر شدند!
بسم الله الرحمن الرحيم

دوستان گرامی این هم منفذ جدیدی که فراماسون ها بر تکیه بر اعتقادات خودمان می خواهند بر ما غلبه کنند با فراماسونری اسلامی
«ماسون‌های ایران فعالیتشان زیاد‌تر شده و حتی سایت‌های فارسی ساخته‌اند و در پرطرفدار‌ترین انجمن‌ها، سایت‌های خود را تبلیغ می‌کنند!. هدف اینان مقابله با ظهور امام مهدی است.»

مقالاتی به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده، اهمیت ندارد «منجی‌های دروغین» چه ملیت و زبانی دارند، مهم این است که همگی توسط «فرماسونری‌ها» معرفی می‌شند.
(برای مثال در سایتی به ظاهر اسلامی نماد فراماسونری «چشم جهان بین» را «الله» معرفی می‌کنند و یا به هرم معروف ماسونی می‌گویند هرم هستی!)

تصویر سایت فراماسونری به زبان فارسی!
تصویر سایت فراماسونری به زبان فارسی!
به علامتی که بالای سایت هست توجه کنید ، شاید فکر کنید این «ستاره ی داوود» است و مخصوص «دین یهودیت» ، ولی نماد یهود نیست و یک نماد تکامل یافته است و از اسامی اسلامی سواستفاده شده است.
نشانه «فراماسونری» که زیرکانه با «ستاره ی داوود» و اسامی اسلامی استتار شده

نماد «فراماسونری» با کمی تغییر


اهداف سایت های فراماسونری فارسی:
معرفی اشخاصی به عنوان امام زمان برای فریب مسلمانان
تزریق خرافات و اطلاعات غلط در ارتباط با ظهور به جامعه
ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی
نا امید کردن مسلمانان با ظهور منجی های دروغین و در نتیجه کافر شدن منتظران مهدی


پیامبر اسلام می‌فرماید:
قیامت ‏برپا نمی‌شود، تا وقتی که مهدی از فرزندانم قیام کند و مهدی قیام نمی‌کند، تا وقتی که «شصت دروغگو» خروج کنند.


خر دجال کیست؟
دجال خری دارد که از لحاظ شکل و هیئت از خودش عجیبتر می باشد. نام خر دجال را که به رنگ پوست پلنگ است حساسه نوشته اند. چهار دست و پایش تا زانو سیاه و از زانو به پایین سفید است.
خر دجال به قدری بزرگ است که فاصله میان دو گوشش یک میل است؛ و با هر گام که بر می دارد ثلث فرسخ راه طی می کند. خاصیت عجیب خر دجال این است که مردمان پشگلش را نقل و نبات می پندارند و چون آن را به دهان می گذارند متوجه می شوند که پشگل است.
دیگر آنکه از هر تار موی بدنش نغمه و آوازی شنیده می شود و نغمات مزبور چنان مردم را فریفته می کند که با ازدحام و هنگامه عجیبی به دنبال خر دجال راه می افتند.


دجال کیست؟
یکی از علائم ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که در برخی روایات از علائم حتمی شمرده شده ، خروج شخصی به نام «دجال» است . او یک طاغوت بسیار حیله گر است و عده بسیاری را با خود همراه می کند.



خصوصیات فردی او :
حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) می فرماید: «او چشم راست ندارد ، و چشم دیگرش در پیشانی اوست ، و مانند ستاره صبح می درخشد، چیزی در چشم اوست که گویی آمیخته به خون است. وی در یک قحطی سختی می آید ، و بر الاغ سفیدی سوار است»
در صحیح مسلم در کلام رسول خدا (صلّي اللَّه عليه و آله و سلّم) دجال چنین توصیف شده است:«او مردی چاق، سرخ روی ، با موی سر مجعد و اعور (چپ چشم) است ،چشمش همچون دانه انگوری است که بر روی آب قرار گرفته باشد»



عقیده او :
امیرالمؤمنین(علیه السلام) می فرماید: «او با صدای بلندی فریاد می زند که بین مشرق و مغرب ، صدایش را جن و انس و شیطان می شنوند (ممکن است این عمل به وسیله رسانه های موجود از قبیل ماهواره ، اینترنت و شبکه های رادیویی صورت بگیرد) و می گوید: ای دوستان من! به سوی من آیید. من هستم کسی که آفریده است؟ پس استوار ساخته و مقرر کرده و هدایت نموده است. (و مردم را به شرک فرا می خواند) و می گوید (انا ربکم الاعلی یعنی: من پروردگار برتر شما هستم).

موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها:
حکم ارتداد خواننده هتاک صادر شد
 

حکم ارتداد خواننده هتاک صادر شد

 

 

 

 

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی حکم ارتداد خواننده هتاک را صادر فرمودند.

 

 

 

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
بیانیه هیئت الرضا در محکومیت توهین به مقدسات و ذوات معصومین(علیهم السلام)
 

بیانیه هیئت الرضا در محکومیت توهین به مقدسات و ذوات معصومین(علیهم السلام)

 

 

 

 

 

اعوذبالله من الشیطان الرجیم

یعرف المجرمون بسیماهم فیوخذ بالنواسی و الاقدام/سوره مبارکه رحمن آیه41

پس از بسم الله الرحمن الرحیم، سرآغاز هرکلامی برای ما سلام بر حضرت بقیه الله است.

ودریغ که در هر سلام،شرمندگی و خجلان ما نیز بیش تر از پیش است.که در عصر غیبتش نبودیم آنچنان که می بایست، و در اثر سستی ها و کژیهامان ، تنها و تنها شاهدیم ، بر مصائب شیعه و این نیست مگر کوتاهی ما!...

و چون ظهور منجی مان در اثر غفلت ما به تاخیر افتاد، هر آینه فتنه ها بیشتر شده و ظلم و تعدی از حد خواهد گذشت تا بدانجا که سردمداران کفر و جهل که در حلقه شیاطین مسخرند در آستین کوتاه قامتان وهابی و دجالان سلفی ظاهر شده تا بر چهره آفتاب اسائه ادب نمایند.غافل از آنکه

یریدون لیطفئو نورالله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون/سوره مبارکه صف آیه8

این روزها شاهد تعدی و گستاخی بی شرمانه و متعدد به ساحت ربوبی امام عصر(روحی فداه) و ائمه طاهرین که مظهر اسماءالله اند هستیم،چه نوادگان سقیفه بنی ساعده در پوستین های نخ نما شده و با رسانه های معلوم الحال در پی اشاعه و ترویج توهین به محضر امام رئوف و گنبد مشعشع و ملائک پاسبان ایشان و هتک محضر مقدس امام هادی(علیهما السلام) هستند.

این سلسله اقدامات برنامه ریزی شده از چشمان تیزبین سربازان شهادت طلب حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) مخفی نمانده و نیست و بی شک بغض فروخورده و انقلابی شیعیان و محبین اهل بیت عصمت و طهارت با اشارتی از سوی مقام عظمای ولایت و سایر مراجع معظم تقلید به طوفانی خواهد انجامید که تار و پود انسان های بی ریشه و فراری و ضد انقلاب و امام را از هم خواهد گسست تا دیگر حتی فکر تعدی نیز در سر نپرورانند.

هیئت الرضا محفل بسیجیان و رهروان شهدا ضمن عرض تسلیت به محضر ولی الله الاعظم(عجل الله تعالی) اقدامات ننگین صورت گرفته که موجبات تالم خاطر و دردمندی امت حزب الله و شیعیان و محبین امیرالمومنین(علیه السلام)گشته است را محکوم نموده و خاطر نشان می سازد که پس از کسب تکلیف از مراجع عظام تقلید، اقدامی درخور و شایسته در این خصوص به انجام خواهد رسانید.

لازم به ذکر است که  هرگونه توهین و جسارت به مقام منیع و شامخ بزرگان دین نه تنها از نظر شرع مقدس اسلام مذموم است که بر طبق بسیاری از کنوانسیون های حقوق بشر از جمله اعلامیه حقوق بشر ملل متحد مصوب 1948 ، ماده 19 کنوانسیون بین المللی مدنی و سیاسی ، کنوانسیون حقوق بشر مصوب 1969 ، اعلامیه کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد 1996 و بیانیه اجلاسیه سران سازمان ملل متحد در 12 دسامبر 2003 و بیانیه مصوبه اجلاسیه دوربان سال 2003 دربردارنده بندهای محکومیت توهین به ادیان و چهره های آسمانی می باشد.

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
نظر جالب شهید مطهری درباره رهبر انقلاب + سند

نظر جالب شهید مطهری درباره رهبر انقلاب + سند

شهید مطهری امام خامنه‌ای را نمونه ارزنده‌ و مؤثر در روشن کردن افکار اجتماعی می‌دانست.

استاد بزرگوار شهید مرتضی مطهری از آن دست نیروهایی بود که اگر دشمن مجال زنده بودن به او می‌داد یقینا یکی از بزرگان انقلاب اسلامی و مدافع سرسخت آرمان‌های آن می‌شد؛ چنان‌چه تا زمان شهادتش همین‌گونه عمل کرد. در یکی از گزارش‌های ساواک درباره سخنرانی‌های این استاد بزرگوار به نظر جالب وی در مورد رهبر انقلاب بر می‌خوریم...

در این سند که تصویر آن در ادامه مطلب قابل مشاهده است استاد مطهری در سخنان خود در دانشکده الهیات دانشگاه تهران از دستگیری و به زندان انداختن رهبر انقلاب به دست نیروهای شاهنشاهی اظهار تأسف می‌کند. در این گزارش آمده است:


 

«یاد شده در محل دانشکده الهیات دانشگاه تهران ضمن ابراز تأسف از بازداشت سید علی خامنه‌ای اظهار داشته ما کمتر نمونه‌ ارزنده‌ای چون خامنه‌ای داریم و این نیروها هم باید به اینگونه هدر رود و گوشه‌های زندان تلف گردند. مطهری پس از ستودن خامنه‌ای او را از عوامل مؤثر در روشن کردن افکار اجتماع دانست...»
موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
یک توطئه بزرگ (برنامه ریزی برای خروج سفیانی) !

یک توطئه بزرگ (برنامه ریزی برای خروج سفیانی) !

به نقل از وعده صادق- پیرو اطلاع رسانی یکی از مخاطبان محترم وبسایت، با خبر شدیم که پادشاه اموی نسب فراماسون فراماسون زاده ی مورد حمایت یهود، یعنی « ملک عبدالله دوم » و طرفدارانش، تحرکات تازه ای را در عالم وب آغاز کرده اند و در ادعایی بی شرمانه، « ملک عبدالله دوم » را نعوذ بالله « مهدی موعود » خوانده اند!

همزمان با انتشار موج بیداری در ممالک اسلامی، دشمن خونخوار و سفاک و البته حیله گر، تلاش نموده است تا نسخه های بدلی و انحرافی برای به انحراف کشاندن این موج ارایه نماید.
در راستای این امر، دشمن دست به دامان یکی از مهره های دست نشانده در خاورمیانه شده است که البته به حق برای تربیت وی، زحمات بسیاری متقبل شده است و این مهره نیز شخصی نیست بجز « ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن !!!

در این بین در طی چند روز اخیر، وبلاگ های متعددی در جهت حمایت از « عبدالله دوم » و معرفی وی به عنوان « مهدی موعود » شکل گرفته است و در طی آن ها، نسب دروغین وی و ادعای وی مبنی بر انتساب به خاندان مطهر پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) مورد سوء استفاده قرار گرفته و در قالب مطالبی کوتاه به زبان های گوناگون، به معرفی وی و شباهت وی با مهدی موعود!!! (نعوذ بالله) پرداخته شده! و به مسلمانان در مورد نزدیکی ظهور و خروج وی، بشارت داده شده است. برخی از این وبلاگ ها عبارتند از:

برچسب‌ها:
دانلود جدیدترین سخنرانی استاد پناهیان درباره مقام معظم رهبری

موضوع سخنرانی : نگاه توحيدی حضرت آقا

جدیدترین سخنرانی استاد پناهیان درباره مقام معظم رهبری

 

کلمات رهبری در جامعه ما مهجور هست. به کلمات شهید مطهری توجه بیشتری مردم می کنند.

حرف های مقام معظم رهبری را باید قدر دانست.

از ادبیات مقام معظم رهبری باید درس بگیریم.

آن زمانی که علامه طباطبائی می فرمودند ، احتمال پیروزی این انقلاب کم است ، رهبری در زندان شکنجه می شدند.

 



دانلود کنید

حجم : 11.8 مگابايت

زمان : يك ساعت و 34 دقيقه

فرمت : MP3

 

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
تاکید امام خميني بر شایستگی امام خامنه ای برای رهبری

پناهیان

کلیپ صوتی روایت استاد پناهیان :

از تاکید امام خميني (ره) بر شایستگی آیت الله خامنه ای برای رهبری و لزوم اعلام نظر ایشان به مردم

 



۷/۳ مگابايت mp3

850 كيلو بايت 3gp




 

 
 
موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
پناهیان - چرا مرگ بر ضد ولایت فقیه؟

چرا بعد از انقلاب شعار ضد ولایت فقیه رایج شد ؟

جواب استاد پناهیان به این سوال با استناد به آیات قرآن

كسانی كه ولايت اوليای خدا را نمي پذيرند آدم های بدی هستند يا آدم های خطرناك؟عنصر ضد ولايت خطرناك است . سازمان مجاهدين خلق تمام مشكلشان اين بود كه با ولايت فقيه مشكل داشتند . ولايت امام خمينی را نپذيرفتند نتيجه اش اين شد كه ولايت صدام را پذيرفتند .



فرمت : MP3

 

حجم : ۱.۲۱ مگابایت


دانلود کلیپ صوتی

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
استاد رائفی پور - نقش رسانه در فرهنگ عمومی جامعه

فرمت فایل : WMV

دریافت پارت اول

دریافت پارت دوم

نکته قابل توجه :

پس از دریافت هر دو پارت جلسه آنها را در يك پوشه قرار داده و سپس بر روي فايل قسمت اول

كليك راست كرده و گزينه Extract Here را انتخاب كنيد.

برچسب‌ها:
استاد رائفی پور - ارزش زن در اسلام(اهمیت وجود زن در سایه حضرت زهرا(س))

فرمت فایل ها : MP3

دریافت پنج شب در یک فایل فشرده

برچسب‌ها:
مصباح یزدی آیت الله علامه استاد محمد تقی مصباح یزدی mesbah yazdi

مصباح یزدی آیت الله علامه استاد محمد تقی مصباح یزدی mesbah yazdi

http://s3.picofile.com/file/7371029458/%D9%85%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D8%AD_%DB%8C%D8%B2%D8%AF%DB%8C_mesbah_yazdi_21_.jpg


 

مقام معظم رهبرى (حفظه الله) :

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
ولایت فقیه شهید مطهری نظرات سخنان نظر استاد مطهری ولایت فقیه

 

شهید مطهری علامه طباطبایی

استاد شهید مرتضی مطهری ولایت فقیه را بیت‌القصیده و زیر بنای تعالیم انبیای الهی می‌خواند و همواره بر لزوم وجود ولایت فقیه در حکومت اسلامی تاکید ویژه‌ای داشت...

 

ادامه مطلب را کلیک کنید

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
رمز گشایی 21دسامپر 2012

 این رمز گشایی به نظر خودم بوده

به نظر من امسال سفیانی حرکت میکنه

ماه دسامپر ما دوازدهم میلادیه ما دوازده رو با 21جمع میکنیم میشه 33حالا 33منهی 2012میشه سال 1979 یعنی سالی که ما انقلاب کردیم اگه کسی باور نداره بره تبدیل تاریخ شمسی به میلادی بزنه 1357/11/22میبینه که سال 1979 میشه و یکی دیگه این که توی این تاریخ 3 تا یک با هم هستن یعنی 2012.12.21و یکی دیگه اینکه عمر امریکا برای صهیونیست تموم شده و حالا سرمایه خودشو برده به کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چین برای چینی ها عدد 4 نحسه همان طور که میبینید 4دفعه عدد دو رو تکرار شده و توی فیلم 2012 روی کشتی که نجاتشون داد عدد 4 رو نوشته بود و اونجایی که میخواستن سوار شن هم همینطور 4رو نوشته بود یعنی نحسی چین امریکا رو گرفته ..........

میلاد حیدری

موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها:
دانلود کلیپ های صوتی مداحی با موضوع دفاع مقدس
 

 

 
کلیپ مداحی حاج منصور ارضی در دوران دفاع مقدس
دانلود فایل صوتی
دانلود فایل
کادررسم عاشق شدن رو به ماها نشون دادن (
مداحی برادر سید مهدی میرداماد درباره شهدا
زمان:00:05:00 حجمKB6.997
کادر
فکه و مجنون ، کرخه و کارون مداحی برادر سید مهدی میرداماد درباره شهدا
زمان:00:05:00 حجم:KB7.010
کادر
همگی بیاین با هم بریم به شهر شهدا مداحی برادر عبدالرضا هلالی درباره شهدا
زمان:
مداحی برادر سید حسین موسوی درباره شهدا
یاد شلمچه می کنم بازم میگم شهدا دلم تنگه، شرمنده ام از شما و داد می زنم شهدا دلم تنگه... (جدید)
مداحی برادر سید حسین موسوی درباره شهدا
زمان: 00:03:36 - حجم: 3.40 MB
کادر
سرود جا ماندیم، عادت روی زبان، عادت از این بدتر غیبت صاحب زمان... (جدید)
مداحی برادر سید حسین موسوی درباره شهدای دفاع مقدس
زمان: 00:04:44 - حجم: 4.34 MB
کادر
آواره تر از باد به دنبال شماییم، ما یاران خون خداییم...
مداحی برادر مهدی سلحشور درباره شهدای دفاع مقدس
زمان: 00:05:14 - حجم: 2.44 MB
کادر
 


جهت تعجیل در فرج:


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

کادر

شهدای گمنام مادراتون غریبند، ذره ذره بی صدا دیگه دارند می میرند...
مداحی برادر مجتبی رمضانی درباره شهدای دفاع مقدس
مداحی برادر مجتبی رمضانی درباره شهدای گمنام
زمان: 00:04:42 - حجم: 4.31 MB
کادر
تو همه خوبا سری، مفقود الاثری، منمو بی پدری...
مداحی برادر مجتبی رمضانی درباره شهدای مفقود الاثر
زمان: 00:05:00 - حجم: 6.87 MB
کادر
عشق یعنی یه پلاک، که زده بیرون از دل خاک...
مداحی برادر محمود کریمی درباره شهدای گمنام و مفقود الاثر
زمان: 00:07:17- حجم: 6.67 MB
کادر
هر کی دلش گرفته و هنوز نرفته کربلا، با من بیاد بریم جنوب مرکز عشقه به خدا...
مداحی برادر مجتبی رمضانی درباره شهدای 8 سال دفاع مقدس
زمان: 00:09:27 - حجم: 8.66 MB
کادر
دلم گرفته بازم چشام بارونیه،خبر اوردند بازم تو شهر مهمونیه...
مداحی برادر مجتبی رمضانی درباره شهدای گمنام
زمان: 00:07:20 - حجم: 6.72 MB
کادر
شبای جمعه که میشه دلا بهونه میگیره هر کی میاد سر یه قبر ازش نشونه میگیره...
مداحی برادر مجتبی رمضانی درباره شهدای گمنام
زمان: 00:08:36 - حجم: 0.98 MB
کادر
السلام ای فکه و طلائیه، دوکوهه جای شهیدا خالیه...
مداحی برادر سید حسین موسوی درباره شهدای 8 سال دفاع مقدس
زمان: 00:05:47 - حجم: 5.30 MB
کادر
با بسم رب الشهدا دفتر دل وا می کنم، مثل یه قطره خودمو راهی دریا می کنم...
مداحی برادر مجتبی رمضانی درباره شهدای 8 سال دفاع مقدس
زمان: 00:08:40 - حجم: 7.94 MB
کادر
چون شعله و شور عشق پروانه صفت بودند، تا کرببلا می رفت آن بال که بگشودند...
مداحی برادر مهدی سلحشور درباره شهدای 8 سال دفاع مقدس
زمان: 00:05:45 - حجم: 1.65 MB
کادر
شهدای گمنام مادراتون غریبند، ذره ذره بی صدا دیگه دارن می میرند...
مداحی برادر سید حسین موسوی درباره شهدای گمنام
زمان: 00:07:43- حجم: 7.07 MB
کادر
مرغ دل من هوای کربلا داره، می رم مزار شهدا، آخ که چقدر صفا داره...
زمان: 00:08:43 - حجم: 11.9 MB
کادر
قبله ی حاجاته کهف الشهدا، تور مناجاته کهف الشهدا...
مداحی برادر سعید حدادیان درباره شهدای گمنام کهف الشهدا(ولنجک تهران)
زمان: 00:05:39 - حجم: 3.88 MB
کادر
شهدا شرمنده ایم شهدا شرمنده ایم...
مداحی برادر مجتبی رمضانی درباره شهدای 8 سال دفاع مقدس
زمان: 00:04:58 - حجم: 4.55 MB
موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
پیکر سالم شهید بعد از12سال + عکس

پیکر سالم شهید بعد از12سال + عکس

 

به گزارش رهوا به نقل از رجا، در فرهنگ و معارف اسلامی کرامات فراوانی درباره عنایات خداوند متعال به بندگان خالص و خاصش بیان شده است، چنانکه خواندن، شنیدن و روایت آنها دلهای برخواب رفته را بیدار و هوشیار خواهد نمود و تلنگری بر نگرشها و جهان بینی انسانها خواهد بود.

روایت سالم ماندن پیکر عالم و دانشمند بزرگ اسلام شیخ صدوق، بعد از 857 سال که تفصیل آن را بسیاری از بزرگان در کتب خود، مانند: خوانساری در کتاب روضات، تنکابنی در کتاب قصص العلمأ، مامقانی در کتاب تنقیح المقال، خراسانی در کتاب منتخب التواریخ، قمی در کتاب فوائد الرضویه و رازی در کتاب اختران فروزان ری نقل نموده‌اند، تنها نمونه ای از این کرامات الهی است.

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
راز لوگوی المپیک لندن و ارتباط آن با موزه هولوکاست!!!

المپیک۲۰۱۲

آیا تا به حال لوگوی المپلک 2012 که قراره تو شهر لندن برگزار بشه رو دیدید؟

طرح بسیار عجیبی داره!

 

 

 

logo 2012

به گفته طراحانش عدد 2012 رو نشون میده ، ضمن این که در داخل عدد 2 نام شهر لندن و در داخل عدد 0 نشان المپیک جا داده شده . اما در رابطه با اون قسمت مرکزی که به شکل مربع طراحی شده چیزی نخوندم . البته در یکی از وبلاگها خوندم که احتمالاً طراح خواسته شکل "چشم" رو ترسیم بکنه .

موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها:
یک مقاله کلی درباره تلاش های هالیوود

آمریكا غیر از هالیوود چیز دیگری نیست. اهمیت هالیوود و دستگاه تصویرسازی و فضاسازی تمدنی یك سو و همه صنعت، اقتصاد و قدرت نظامی آن كشور سوی دیگر است. بعد از ضعفی كه در انگلیس پدید آمد و در جنگ جهانی دوم انگلیس فرو پاشید، فضای ابرقدرتی آمریكا فراهم شد. آمریكا تا این مرحله سه چهار دوره را طی كرد تا نقش خود را به عنوان پیش‌قراول تمدن آمریكا و تمدن امروز بشری ایفا كند.

دوره اول از 1945 ــ 1990، دوره 45 ساله موسوم به "جنگ سرد" است. هالیوود در این دوره نقش بسیار بی‌بدیلی داشت.چند كار اصلی را می‌بایست انجام می‌داد؛ اولین كاری كه باید صورت می‌گرفت این بود كه تقابل جهان دو قطبی را كه بین شوروی و آمریكا شكل گرفته بود، نشان بدهد. اولین مسئله در این تقابل نشان دادن این است كه آن سوی دیوار قرمز و پرده آهنین، دشمن شریری به نام كمونیسم وجود دارد. آن موقع از دهه 1960، سلسله فیلم‌هایی تحت عنوان "جیمز باند" ساخته شد كه تا پس از فروپاشی شوروی ادامه یافت. در این فیلم‌ها 5، 6 هنرپیشه شاخص بازی می‌كردند. با "شان كانری" شروع شد. "راجر مور"، "تیموتی دالتون"، "جورج لاوندی"، "پی‌یر استراگنان"، "دانیل كرك" و دیگران هر كدام در دوره‌های مختلف تعدادی از فیلم‌های جیمز باند، مأمور 007 را بازی كردند. این سری فیلم‌ها با خاطرات یك افسر نیروی دریایی انگلیس شروع شد كه سرویس اطلاعاتی انگلیس (intelligent service)، برای افسر اطلاعاتی طرح اقدامات جهانی مربوط به دوره استعمار را می‌ریخت.

موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها:
نماد فراماسونرها در بانک تجارت

نماد فراماسونرها در بانک تجارت

نماد آبلیسک که یک نماد معروف ماسونی است را در سایت بانک تجارت !!! مشاهده نمایید

‌‌‌تجارت فراماسونها در مشهد Best Bank in Iran ، Bank Tejarat 2007، EUROMONEY

نماد آبلیسک که یک نماد معروف ماسونی است را در سایت بانک تجارت !!! مشاهده نمایید ، توجه نمایید که تندیس EUROMONEY متعلق به بانک تجارت است و بانک تجارت در کلکسیون خود از این تندیس به عنوان یکی از افتخارات خود یاد کرده است
 
ابليسک Obelisk، که در فراماسونري و نحله‌هاي رازآميز و شيطاني سخت مورد تکريم است، نماد مقدس پاگانيسم در مصر باستان است و مظهر آلت تناسلي مذکر به معناي حلول يا دخول شيطان در کالبد انسان يا تسليم روح خود به شيطان و اخذ نيرو از او؛ آن‌گونه که در نمايشنامه «دکتر فائوستوس» کريستوفر مارلو** يا «فائوست» گوته به تصوير کشيده شده و در سال‌هاي اخير به وفور در فيلم‌هاي سينمايي، به شکل حلول مستقيم شيطان در جسم انسان يا باروري انسان از شيطان يا موجودات فضايي، ترويج مي‌شود

موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها:
نقدی بر فرار از زندان!این فیلم ماسونی است

http://zohur12.persiangig.com/image/prisonbreak_fd.JPG

برچسب‌ها:
شاه اردن از زاويه ای دیگر-بخش سوم (ضمیمه)


 

شاه اردن از زاويه ای دیگر (ضمیمه).
 






همان که در مقدمه ی مقاله ی « شاه اردن از زاویه ای دیگر » ذکر شد، مقاله ی مذکور حدود 2 سال پیش توسط مولف به اتمام رسید. در طی این دو سال و بعد از اتمام مقاله ی اصلی، اطلاعات تکمیلی به دست مولف مقاله رسید که بخش های مهمی از آن ها در این مقاله خدمت خوانندگان محترم وبسایت « وعده ی صادق » ارایه می گردد:

1 - همانگونه که حدس زده می شد و در مقاله ی اصلی نیز حدود 2 سال پیش ذکر گردید، « ملک عبدالله » شاه اردن، برادرش شاهزاده حمزه را از ولیعهدی خلع نموده و « شاهزاده حسین » فزرندش را به ولیعهدی برگزید تا بدین ترتیب شاه آینده ی اردن نیز نژاد دورگه ی اردنی - انگلیسی داشته باشد!!!(1)

 

شاهزاده حسین ولیعهد جدید اردن.


در واقع با این کار به احتمال زیاد، نژاد دورگه ی اردنی - انگلیسی در شاهان آینده حفظ شده و کماکان حافظ منافع فراماسونری جهانی در منطقه خواهند بود! البته همین امر نیز ممکن است در صورتی که شاه فعلی اردن سفیانی نباشد، تضمین کننده ی خروج سفیانی از بین شاهان آینده ی اردن باشد.

2 - با توجه به اخباری که در وبسایت « فرماندهی مرکزی ایالات متحده ی آمریکا » ذکر شده است، دریاسالار ویلیام. جی. فالون فرمانده وقت نیروی دریایی ایالات متحده ی آمریکا در برابر کمیته ی خدمات مسلح سنا سخنان عجیبی ارایه کرد که حکایت از نقشه های شوم آمریکا و متحدانش برای تسلط بر خاورمیانه، به واسطه ی رهبری اردن در منطقه دارد. بخشی از این سخنان خدمتتان ارایه می گردد:(2)
« سلطنت هاشمی در اردن کلید و متحدی با ارزش در جنگ بر علیه افراطیون خشن باقی مانده و به طور چشمگیری به ثبات در منطقه کمک می کند. به دلیل تهدیدات فعالیت های تروریستی داخلی، تلاش های ضد تروریستی بسیاری را رهبری کرده است ........ اردن یک رهبر منطقه ای برای امنیت و آموزش ضد ترور و میزبان اصلی ابتکارات برای توسعه توانایی های امنیتی است ....... موقعیت استراتژیک اردن، دید نوسازی و ایجاد امنیت پیشرفته، به این کشور نقش منطقه ای می دهد و باعث افزایش وسعت نفوذ آن می گردد. برنامه های نظامی ما و کمک های اقتصادی، برای ادامه نوسازی اردن و رهبری در منطقه برای این کشور حیاتی است. »(3)

 

موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها:
شاه اردن از زاويه ای دیگر-بخش اول

مقالات - علائم ظهور

نکته ی جالبی که در مورد کشور اردن و خاندان پادشاهی این کشور وجود دارد، این است که تمام سرزمین های عربی که زمانی در قبضه ی قدرت خاندان شريف حسين بودند، به مرور زمان و با عدم حمایت انگلستان، از چنگ این خاندان خارج شدند؛ اما حکومت کشور اردن که همچون کمربندی مرزهای شرقی اسرايیل را محافظت می نماید، همچنان در دست این خاندان باقی مانده است و حتی از سوی انگلستان و آمریکا مورد حمایت واقع می شود؛ به نحوی که هیچگونه انقلابی در این منطقه رخ نداده است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیش درآمد

مقاله ی حاضر که تقدیم خوانندگان محترم وبسایت می گردد، در حدود 2 سال قبل توسط مولف آن به رشته ی تحریر درآمد. این مقاله بعد از تحریر، مدت زیادی از انتشار به دور ماند. علت این امر نیز جلوگیری از بروز هیاهو و جنجال در بین منتظران ظهور و پرهیز از هر گونه حرکت شتاب زده، عجولانه و غیر منطقی توسط برخی از شیعیان بوده است.

در عصر حاضر که بنا به نظر بسیاری از علماء دوره ی آخرالزمان می باشد، آفت های فراوانی در زمینه ی نشانه شناسی ظهور به چشم می خورد. متأسفانه افراط و تفریط در زمینه ی مبحث نشانه شناسی ظهور، موجب اتخاذ سیاست های نادرست در این زمینه شده است:

الف) گروهی از شیعیان، هیچ توجهی به نشانه های ظهور و روایات مربوط به آخرالزمان ندارند و به همین دلیل بدون توجه به وقایع اطراف، به امور روزمره مشغولند. به همین دلیل تعدادی از آنان نیز علی رغم ادای فرایض دینی، به دلیل عدم شناخت صحیح از امتحانات و ابتلائات آخرالزمان، گرفتار فتنه ها شده و در گرد و غبار فتنه ها، اهداف اصلی را فراموش می کنند و در این امتحانات مردود می گردند. دیدگاه این افراد نسبت به نشانه های ظهور تفریطی بوده و مانع از موضع گیری صحیح آنان می گردد.

ب) گروه دیگری از شیعیان، متاسفانه راه افراط را در پیش گرفته و با تطبیق دادن افراطی وقایع اطراف خود با نشانه های ظهور، هر واقعه ای را بالاجبار و به واسطه ی انواع و اقسام توجیهات، بر یکی از نشانه های ظهور منطبق می نمایند و دست به توقیت و تعیین وقت برای ظهور می زنند. این حرکت افراطی نیز تبعات نامناسبی داشته و علیرغم ایجاد امید و شوق در دل منتظران مهدی موعود (عج) در کوتاه مدت، در درازمدت به دلیل عدم صحت تطبیق های ارایه شده و متعاقب آن عدم ظهور حضرت مهدی (عج) در زمان مورد ادعا، موجب نا امیدی و یأس در بین مشتاقان و منتظران ظهور مهدی موعود (عج) می گردد و لطمات جبران ناپذیری بر پیکره ی جامعه ی مهدوی کشور وارد می کند.

ج) اما افرادی که مسیر اعتدال را برمی گزینند و ضمن مطالعه ی توأم با تدبر و تحقیق و همچنین رعایت احتیاطات لازم، به مطالعه پیرامون نشانه های ظهور می پردازند، ضمن حفظ روحیه و آمادگی خود برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) و پرهیز از گرفتار شدن در فتنه های آخرالزمانی، بی محابا به تطبیق های ناصحیح و نادرست نپرداخته و از افتادن در ورطه ی یأس و ناامیدی دوری می نمایند.

در این بین افراد گروه سوم که به دور از افراط و تفریط به مطالعه ی دقیق پیرامون نشانه های ظهور می پردازند، از سایر افراد موفق ترند و ضمن آمادگی همیشگی و پرهیز از افتادن در ورطه ی فتنه های آخرالزمان، از تعجیل و توقیت در امر ظهور حضرت مهدی (عج) خودداری می نمایند. چرا که آنان خوب می دانند که معصومین (ع) چنین فرموده اند: « کذب الوقاتون و هلک المستعجلون. »

متاسفانه در بین محققین، نشریات، وبلاگ ها و وبسایت ها ،دیدگاه معتدل در زمینه ی نشانه های ظهور، خیلی کم به چشم می خورد و عمده ی رسانه های فرهنگی کشورهای اسلامی، در یکی از دو طیف افراط و تفریط به سر می برند.

بنا بر دلایل فوق، بیم آن می رفت که با انتشار نابهنگام این مقاله، طیف افراطی بی محابا به توقیت و تعجیل و تطبیق های لجام گسیخته و غیر منطقی بپردازند و با ایجاد جنجار و هیاهو در کشورهای اسلامی، موجب برانگیختن فتنه های بزرگ شوند. به همین دلیل تلاش گردید حتی الامکان انتشار این مقاله تا زمانی که خداوند عالم و دانا آن را به صلاح می دانند، به تعویق انداخته شود. در واقع تلاش گردید تا با استخاره به درگاه خداوند متعال در باب یافتن زمان مناسب برای انتشار این مقاله، از نظر حضرت حق پیرامون انتشار آن مطلع شویم. چرا که در عصر حاضر با توجه به غیبت حضرت صاحب الامر (عج)، شیعیان تنها به واسطه ی رویای صادقه و استخاره می توانند از نظر خداوند متعال بهره گیرند.
 
 
به لطف خدا و با توجه به تغيير شرايط منطقه طي 4 - 3 هفته ي اخير، استخاره با قرآن كريم، انجام شد كه حاكي از نتايج مثبت انتشار اين مقاله
به ادامه مطلب بروید .........
موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها:
پادشاه اردن ملک عبدالله دوم کیست بخش دوم

با توجه به اینکه در عصر حاضر، پرچم اکثر کشورها چند رنگ می باشد و پرچم تک رنگ به ندرت یافت می شود، احتمالاً منظور روایت از ذکر پرچم سرخ رنگ برای سفیانی، صرفاً پرچم کشور او نیست؛ بلکه ممکن است پرچم سفیانی نماد حرکت و جنبش او، و یا نماد خاندان او باشد؛

 

 

5 – رنگ پرچم سفیانی: مطابق روایات نقل شده از معصومین (ع)، پرچم سفیانی سرخ رنگ است. روایت زير از آن جمله است:

 

« از امیرالمومنین (ع) روایت شده که فرمود: برای آن نشانه هایی است .... خروج سفیانی با پرچم سرخ، که فرمانده اش مردی از قبیله ي « بنی کلب » است. »(82)

 

با توجه به اینکه در عصر حاضر، پرچم اکثر کشورها چند رنگ می باشد و پرچم تک رنگ به ندرت یافت می شود، احتمالاً منظور روایت از ذکر پرچم سرخ رنگ برای سفیانی، صرفاً پرچم کشور او نیست؛ بلکه ممکن است پرچم سفیانی نماد حرکت و جنبش او، و یا نماد خاندان او باشد؛

 

ملک عبدالله اردن نیز که از خاندان شریف حسین می باشد، قطعاً نماد خاندان شریف های حجاز را که همان پرچم سرخ رنگ است،(83) به عنوان یک نماد مهم برای خود تلقی کرده و آن را گرامی می دارد. درحال حاضر نیز در پرچم اردن، مثلث قرمز رنگ که عنصر کلیدی پرچم این کشور است، منبعث از پرچم قرمز خاندان شریف های حجاز می باشد که این مسئله در دیکشنری Islamica بیان شده است(84) و ما به طور مفصل در بخش نسب سفیانی به آن پرداخته ایم.

 

 

 

 

موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها: