آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
شعر تو با از ما بهتروناشی


عشقم دیدی که تنها شدم رفتم

بی تو من پا شدم رفتم
آخرش تنها شدم رفتم
سخته دیدن تو با کس دیگه
اینو چشمم دیده و میگه
آخه خب بیچاره راست میگه
رفتی با کس دیگه و خوش باشی
باید از قلب و دلم پاشی
بری تو قلب و دلش جاشی
میرم ایندفعه قسمت اینو میگه
آره  خب بیچاره راست میگه
دیگه وقت رفتنه دیگه....
حیفه تو که با امثال من باشی
تو با از ما بهتروناشی
بری و تو دل اون جاشی
عشقم دیدی که تنها شدم رفتم....
شاعر:میلاد حیدری
برچسب‌ها:
دانلود بازی ۳ بعدی هلیکوپتر جنگی GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D v1.0.4 + تریلر

قدرتمند ترین هلیکوپتر های جنگی دنیا در بازی GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D در انتظار شما می باشند! در این بازی شما باید به یک خلبان حرفه ای تبدیل شوید و ماموریت دارید تا با افرار شرور و آشوبگر در سراسر نقاط دنیا مبارزه کنید و آنها را نابود نمایید. این بازی در حقیقت یک شبیه ساز دقیق با محیطی ۳ بعدی می باشد که در آن می توانید با جدیدترین و پیشرفته ترین هلیکوپترهای جنگی به بازی بپردازید. سلاح و تجهیزات موجود در بازی به شما کمک می کند تا به راحتی هرچه تمام دشمنان خود را نابود نمایید.

ویژگی های بازی:

- کنترل بهینه سازی شده برای پرواز راحت و آسان

- قوی ترین و پیشرفته ترین هلیکوپترهای جنگی چند منظوره

- وجود انواع سلاح و تجهیزات از جمله: رادار، تقویت کننده و …

- حالت داستانی بازی با ماموریت های دشوار و چالش برانگیز

- ماموریت های سفارشی و بسیار سخت برای افراد حرفه ای

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

دانلود بازی ۳ بعدی هلیکوپتر جنگی GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D v1.0.4 + تریلر۳٫۹ out of 5 based on 13 ratings 

 

موضوعات مرتبط: بازی اندروید، اکشن، ،
برچسب‌ها:
بازی دکتر رانندگی نسخه مود شده Dr. Driving 1.31

Dr. Driving  یکی از پرطرفدار ترین و دیوانه وار ترین بازی های اندروید است ! بازی با گیم پلی بسیار مهیج و هیجان انگیز که میتواند ساعت ها شما را پای گوشی اندرویدیتان نگه دارد و شما را سرگرم خود سازد و بسیار اعتیاد آور نیز می باشد !گرافیک بازی نیز از سطح قابل قبولی برخوردار است و هنگام بازی گیمر را اذیت نمیکند اما نباید انتظار گرافیک در حد بازی ریسینگ واقعی (real racing ) یا بازی های هم سطح آن را داشته باشیم چرا که محبوبیت این بازی و شهرت این بازی به گیم پلی ناب و دیوانه وار آن است ! شما در این بازی باید با سرعت هرچه تمام تر و هر چه بیشتر که میتوانید شهر را طی کنید تا جایی که لاستیک هایتان بسوزد (نه در بازی ) . همچنین بازی از قابلیت چند نفره و آنلاین پشتیبانی میکند یک بازی آنلاین تمام عیار را به شما تقدیم خواهد کرد که به آسانی و با اینترنت گوشی خود و با وارد شدن به حساب کاربری خود در گوگل، می توانید بازی را در حالت آنلاین و چند نفره تجربه کنید.

در حالت چند نفره، با به پایان رساندن ماموریت خود قبل از حریفان، می توانید طلای رایگان دریافت کنید. با وارد شدن به حساب کاربری خود در فیسبوک نیز می توانید رتبه های خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و ۱۰۰ طلای رایگان دیگر نیز دریافت کنید.

نسخه مود شده و بینهایت بازی به صورت کاملا آنلاک شامل : سکه و طلا ی نامحدود ، تمامی ماشین ها اجاره و خریداری شدند  ، تبلیغات از بازی حذف شده است و …

Dr. Driving

ویژگی های اصلی بازی بازی دکتر رانندگی نسخه مود شده Dr. Driving 1.31 :

  • گرافیک قابل قبول در سطح بازی
  • گیم پلی هیجان انگیز و اعتیاد آور
  • قابلیت چند نفره و آنلاین فوق العاده
  • و…

تغییرات این نسخه :

  • اضافه شدن مراحل ماشین های نقلیه سنگین
  • اضافه شدن ۴ ماشین جدید به بازی
  • باگ ها و مشکلات فیکس و رفع شدند
  • و …

 

تصاویر بازی بازی دکتر رانندگی نسخه مود شده Dr. Driving 1.31 :

برچسب‌ها:
Traffic Racer

Traffic-Racer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی Traffic Racer نقطه عطفی در سبک بازی مسابقه ماشین بی‌پایان است. ماشین خود را از میان ترافیک آزادراه عبور دهید، پول جمع کنید، ماشین خود را ارتقاء دهید و مدل‌های جدیدتر بخرید. سعی کنید در جدول امتیازات جهانی نفر اول شوید.

ویژگی‌ها:

گرافیک سه بعدی خیره کننده

کنترل واقع‌گرایانه و نرم ماشین

۲۱ ماشین مختلف

۴ محیط با جزئیات: حومه شهر، صحرا، برفی و شهر در شب

۴ حالت بازی مختلف: بی‌پایان، دوطرفه، رکورد گیری و رانندگی آزاد

 

 

hajm حجم : ۴۱٫۱۲ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

xc,

KLdhBW9UuQT8w7jDuKkxGDLjEe_a_94s81g6PDzGjZmrvhsa54hkyAWLXHDfpMJuZ2E=h900xXZ-b_4j3KhA5GCTUi4NDWKvk-CGsca9Ui8I0c4gyJWGpRgLFx2UyB-OFjE7tbEGvmo=h900jins6PwYEeaIODZoGO4XlB9SAdrEkCBWMoCYaMLMxG8rYZWU2soqv9HZIKARh-wQRA=h900TZXQCT6bz8lfFsVblEsp3vHskbe-q8XCfBCNPgAKl3sfVcrUSC3ekcuXewiRMDnALgB6=h900

Traffic Racer v1.8.0 - Free Shopping4.5 out of 5 based on 20 ratings

 

برچسب‌ها:
Bridge Constructor Medieval

Bridge-Constructor-Medival

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بازی Bridge Constructor Medieval شما را چند قرن به عقب، به دوران شوالیه‌ و قلعه‌ها می‌برد. برای تأمین احتیاجات شهر پل بسازید و یا کاری کنید که زیر فشار وزن مهاجمین فرو بریزد و آنها را ناکام بگذارد. در ۴۰ مرحله جدید بازی از آتش توپ در امان نخواهید ماند. ۵ نوع مواد مختلف برای ساخت پل در دسترس است: چوب، چوب سنگین، سنگ، طناب و سقف پل.

ویژگی‌ها:

برای اولین بار در قرون وسطی پل بسازید!

مرحله‌های جدید برای تجربه‌ای کاملاً جدید

داستان بامزه و هیجان‌انگیز

از منظره‌های زیبای قرون وسطایی لذت ببرید

دستاوردها و رتبه‌بندی سرویس بازی گوگل

 

 

hajm حجم : ۴۳٫۲۱ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

jrn

Sa4oPfy2dY4L-5Ul04IXWIY8fDEuABKpRxuDC0wLbNyBe7yZr2Oi6ytEySfI6GVFxA=h90038wGI9pD2DCDCtULxBfqgnr67VQJMbtOLB8400gxj7OyfvOuGubZgYVuvTGf8-EevA=h900wcbxLrxnRXoZD5qEmMeooeO2AIwbp7hLAcGxAtx44fVMn4ZMCFcxZbCxX2SA_mEX6Fw=h900gFTkC5megLuVkthkZNtdjqxsjxB17IjJEsv8WsbmvomTMc5H06DyOTdaleOjoPVnNHU=h900

Bridge Constructor Medieval v1.03.0 out of 5 based on 5 ratings

 

موضوعات مرتبط: بازی اندروید، فکری، ،
برچسب‌ها:
آزادی یواشکی زنان در ایران

آزادی‌ یواشکی زنان در ایران نام صحفه ای در فیس بوک است که در این صفحه بعضی از خانم های ایرانیعکس برداشتن روسری شان را قرار می دهند و با نوشتن مطالبی عارفانه و عاشقانه هرزگی خود را آزادی می نامند.

حامیان این صفحه مدام از استقبال مردمی آن دم می زنند اما باتوجه به ماهیت اصلی فیس بوک یعنی سکس، و جذاب بودن نام این صحفه از نظر جنسی، بخش عمده ای از مراجعین به این صفحه فقط به دنبال ارضای غریزه جنسی خود هستند.

آزادی یواشکی زنان در ایران

 با نگاهی دقیق متوجه می شویم تعداد کامنت ها و لایک های آقایان بسیار بالاتر از تعداد لایک ها و کامنت هایخانم هاست. علت اصلی لایک کردن این صفحه از سمت آقایان این است که احیاناً زمانی بتوانند عکس های آزادی یواشکی غلیظتری را مشاهده کنند.

بقیه روشنگری در ادامه مطلب ...

 

 

آزادی یواشکی زنان در ایران

برای ثابت کردن این ادعا کافیست صفحات پسند شده و مطالب ارسال شده در صفحه شخصی تعدادی از مراجعین آقای این صحفه را مشاده کرد تا از بول هوسی آنان مطلع شد.

اما نکته قابل تأمل این صفحه عکس های دزدیده شده از صفحات شخصی کاربران فیس بوک است که البته باید به صاحب صحفه حق نیز داد چراکه برای پر کردن چشم های هیز عده ای و فعال نگاه داشتن صحفه می بایست تصاویر بیشتری انتشار دهد تاآمار لایک هایش بالاتر برود.

آزادی یواشکی زنان در ایران

 سازنده این صفحه

مسیح علی نژاد یادداشت نویس روزنامه اعتماد ملی که در محافل مطبوعاتی خود را «جوجه اردک زشت» معرفی می کرد این صفحه را در فیس بوک راه اندازی نموده است.

علی نژاد که در دوران حضور خود در ایران دارای روابطی جدی با سفارت انگلیس در ایران بود پس از فتنه۸۸   با کمک “حسین رسام” (از عوامل سفارت انگلیس که پس از فتنه ۸۸ دستگیر شد) به همراه فرزند خود از کشور گریخت.

آزادی یواشکی زنان در ایران

وی بخاطر خوش خدمتی های فراوان به دشمن، پس از دریافت اقامت در انگلیس، با وجود آنکه در دوران حضور خود در ایران حتی موفق به کسب مدرک پایان دوره متوسطه (دیپلم) نیز نشده بود، به طور رایگان در یکی از دانشگاه‌های انگلستانتحصیل کرد.

 

سوابق جاسوسی و وطن فروشی مسیح علی نژاد

مسیح علی نژاد پس از فرار از ایران در «حلقه ملکوت» به عنوان یکی از منابع اینترنتیرادیو فردا (ارگان رسمی سازمان سیا) و رادیو زمانه (ارگان رسانه ای سرویس امنیتی هلند) حضور پیدا کرد. این حلقه، با بودجه مصوب پارلمان هلند برای جنگ نرم رسانه ای با ایرانیان و جمهوری اسلامی ایران تأسیس شده و مهدی خلجی (مشاور ارشد در مؤسسه واشنگتن، لابی پژوهشی اسرائیل در آمریکا)، مهدی جامی (مدیر رادیو زمانه، ارگان سرویس اطلاعات و امنیت هلند) و عباس معروفی (روزنامه نگاری فراری) آن را اداره می کنند.

آزادی یواشکی زنان در ایران

 سوابق فساد اخلاقی مسیح علی نژاد

 مسیح علی‌نژاد که از همسر خود جدا شده است چندی پیش در صفحه فیس بوک خود تصویر رابطه جنسی خود با دوست ‌پسرش با نام “کامبیز فروهر” را برای عموم منتشر کرد و نوشت : به همین چه که آنها رابطه نامشروع و عشق نامشروع نامیده اند باید بالید و به گفته برخی از نزدیکانش دارای سابقه رابطه با چندین نفر دیگرنیز است.

آزادی یواشکی زنان در ایران

پس به وضوح روشن است شخصی که مدرک تحصیلی دیپلم هم ندارد و به دنبالبساط هرزگی هایش است، تحت هیچ شرایطی نمی تواند دلسوزی برای بانوان با فرهنگ و تحصیل کرده ایران اسلامی باشد مگر هم پیالگی های خود.

چیزی که مسیح علی نژاد آزادی یواشکی نامگذاری کرده است در واقع فاصله بسیاری با آزادی دارد. اگر آزادیست پس یواشکی بودن آن به چه معناست؟ آزادی یعنیرها شدن از بند قید و شرط ها و آزادی لحظه ای چیزی جز فریب و بروز عقده های روانی نیست و اگر آزادی یعنی برهنگی پس باید پیشکسوت آزادی را حیواناتدانست چراکه همواره برهنه بوده اند.

آزادی یواشکی زنان در ایران

و سؤال اصلی از مسیح علی نژاد اینجاست اگر برهنگی آزادیست پس چرا در کشورهای غربی زنان برای آزادی و در امان ماندن از چشم طمع مردان به گرفتنحجاب روی آورده اند؟ شما که این همه تمایلات غربی دارید و آنان را سرلوحه خود قرار می دهید و نگران حقوق زنان هستید چرا به این مسئله هیچ اشاره ای نمی کنید؟ چرا صفحه ای نمی سازید که در آن آزادی یواشکی باحجابان غرب را به نمایش بگذارید؟

آزادی یواشکی زنان در ایران

وقتی نیک به قضیه نگاه می کنیم می بینیم این صفحه فقط و فقط مکانیست برای آنان که عقده های جنسی دارند و این افراد با انتشار عکس هایشان به دنبال جذب پسران و مردان بول هوسی برای لایک کردن صفحات شخصی خود هستند و بس.

پس خانم علی نژاد بدانید زن ایرانی هویتش را به بازی های سیاسی جیره خواران نمی فروشد.

پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم فرمودند:

بهترین زنان شما، زنی است که برای شوهرش آرایش و خودنمایی کند، اما خود را از نامحرمان بپوشاند .(بحارالانوار، ج 103، ص 235)

 

موضوعات مرتبط: عفاف و حجاب، ،
برچسب‌ها:
Deus Ex: The Fall

Deus-E-Fall-11111111

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

Deus Ex: The Fall شروع یک ماجراجویی از سری بازی های تحسین شده Deus Ex می باشد که برای اسمارت فون ها و تبلت های تحت اندروید ارایه گردیده است . 
اکنون در سال ۲۰۲۷ قرار داریم ؛ عصری طلایی برای علم ، تکنولوژی و البته تهدید های بشریت . Ben Saxon یک از جان گذشته ی بریتانیایی است که برخواسته تا جهان را از خطری که اکنون به صورت جدی تهدیدش می کند . اکنون وظیقه شماست که با کمک کردن به او در رسیدن به این هدف بزرگ یاری اش برسانید . این بازی با در اختیار داشتن گرافیک شبه کنسول خود بی شک خواهد توانست نظر شما را به خود جلب نماید .

ویژگی ها :
- خط داستانی مبتنی بر RPG
- نبرد برای بقا و البته نجات زمین
- ساعت ها گیم پلی با روش های مختلف انجام بازی
- بهره گیری از گرافیک ، موزیک و صدهای با کیفیت بالا
- تاچ اسکرین فوق العاده
- و …

 

دانلود نسخه مخصوص Tegra

hajm حجم : ۲۶٫۷۵ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۶۷۶٫۴۳ مگابایت

 

دانلود نسخه مخصوص Mali

hajm حجم : ۲۶٫۷۵ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۶۴۸٫۶۶ مگابایت

 

دانلود نسخه مخصوص Adreno

hajm حجم : ۲۶٫۷۵ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۶۷۴٫۲۳ مگابایت

 

دانلود نسخه مخصوص PowerVR

hajm حجم : ۲۶٫۷۵ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۶۶۳٫۶۳ مگابایت

 

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

 

Deus Ex The Fall APK 1 Deus Ex The Fall APK 2 Deus Ex The Fall APK 3 Deus Ex The Fall APK 4

 

 

Deus Ex: The Fall v0.0.20~23 - Unlimited + data4.2 out of 5 based on 6 ratings

موضوعات مرتبط: بازی اندروید، اکشن، ،
برچسب‌ها:
Overkill Mafia

Overkill-Mafia

پیش نیاز: اندروید ۳٫۱ و بالاتر

Overkill Mafia یک بازی کلاسیک تیراندازی است که به زیبایی سبک مافیایی و گرافیکی سیاه و سفید کمیک‌هارا به نمایش می‌گذارد. در این بازی در خیابان‌های سال ۱۹۲۰ شیکاگو باید به ساخت امپراطوری خود بپردازید و با شکست گروه‌های مختلف به رتبه‌های بالا برسید، خانواده‌های دیگر را نابود کنید تا به پدرخوانده تبدیل شوید. در دنیای گانگستری افسانه شوید. خیابان‌های شیکاگو این روزها امن نیست و پر است از دزدها و هفت تیرکش‌ها و آدم‌کش‌ها شما باید از اینجا راه خود را به طبقه مرفه ثروتمند برسانید و این کار آسانی نخواهد بود.

 

 

hajm حجم : ۴۵٫۸۱ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

gh

4d2O0SoKUzsl0F8Gz-8qWuNFULcGvj3Z--ayHZlxHmEvzoChVJdwh9OEHye01Fn1HWI=h900xjH9tDvkoaowIfj1_lW1LmB5xPZoyxjXh_6fKHBE9gSSuuYPpj8SCuVWcvfBSyMUIFda=h900qKsPZypIK-zUo6Z2vZNxxFzPq4PF8ZkV8R2UvlPNTHAZD0wEsnXsH1sn8ZvKVBj97g=h900AZ1miujdoA2aiKN148egTPzwaqCar7UhlBnFs6yH2DZe92JM3oPGFffw1rOD3d0-CsQ=h900

Overkill Mafia v0.9 - Mod Money3.4 out of 5 based on 5 ratings

موضوعات مرتبط: بازی اندروید، ،
برچسب‌ها:
Fairy Tale Mysteries

The-Beanstalk

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اینها لوبیاهای معمولی نیستند! در بازی Fairy Tale Mysteries شما به عنوان یک محقق تازه فارغ‌التحصیل شده باید همه فکرتان و جادوها را بکار بگیرید تا زنده بمانید. از ساقه غول‌پیکر گیاه لوبیا بالا بروید و با غول قدرتمند مبارزه کنید تا زمین را در برابر تخریب محافظت کنید.

ویژگی‌ها:

بازی ماجراجویی به سبک اشیاء گم شده

دنیاهای گل، ماه، آب، صحرا و ابر را که در ماوراء این دنیا هستند را کاوش کنید

بیش از ۶ ساعت گیم‌پلی لذت بخش

۱۲ صحنه اضافی برای قسمت مواجه شدن با غول

از موسیقی بازی در گالری لذت ببرید

 

 

hajm حجم : ۱۸٫۷۵ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۴۰۶٫۸۱ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

gp

8bmfKgmYCajYoR3g9GUVknxDcvcSJnGq-S7D5UfVybLCBiUJGOmeE6HFm3uLHKNZl9xy=h9006KWJcT9bw15CCpMio0AJwbnWsRUDyCIIfQVe66FwRmENCqPLhG5WFRRY0ko-c2u0UQ=h9006C1QriT8_-_PYZwbTKAfHCLkTLG1s2keE1jBsA0SCVDyc3vf8EdVz7Y4uw1cRgBcb4zo=h9002yt2PSzUTBkP212v55gscj26g3lLsPZ8ymq3hornmhaUtcT_gYqgqc8wX6PLBsIo-fY=h900T7nehjrI74HxtfrE6OZpL-CoHqxAeOFUcBAKLKkLe7MXevsq60N4mmpNWqtdiWIDNA=h900EGAWHBQdQY5m6SeUW581H5aoKpaSjjnBX8Dd0-MsmytaOL4BQTqQSoGTuYdNeavknw=h900

The Beanstalk v1.0.23 - Unlocked + data3.5 out of 5 based on 2 ratings

 

موضوعات مرتبط: بازی اندروید، ،
برچسب‌ها:
Extinction 3D

Extinction-3D

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Extinction 3D، خونبارترین بازی کامپیوتر حالا در جیب شماست! این بازی به سبک تیراندازی زامبی سه بعدی با زاویه دوربین از بالا است که دارای ویژگی تخریب‌پذیری محیط می‌باشد و در آن تعداد زیادی اسلحه و ماشین وجود دارد. دیالوگ‌های طولانی و خسته کننده را فراموش کنید، این بازی فقط درباره کشتن زامبی‌ها به انواع روش‌های دیوانه‌وار است. شما وظیفه دارید در شهری که در اثر انفجار هسته‌ای تقریباً همه افراد آن آلوده شده‌اند، به کشتن زامبی‌ها بپردازید و سعی کنید بازماندگان را نجات دهید.

 

 

hajm حجم : ۱۶٫۶۵ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

hm

lWlJpcO3WFVlF4HXp5XXHHfZn9iKaNc1RhG-4xBLF66Q1HE9k8NXQKGeynx9B06nUhDC=h900JN_ju8NADusmnLAoYVwiVSCNwsAe8nURcO8wCG0CGkvzmaB1e9GghSAlwf696DwBTbs=h900yb4Nf_MP8--1MAXIOLNnjLt8wjiXZCEn6IS4AcZBry4qdOKKEFlAENYOwyeh7oWnjuQ=h900AUjuq9OOP3H5Ra6vzPI1aVqaujI87BTege4TA0m7isiM7orbGYXrONJG-kk0ogeipg=h900bjcPCEGuvO29hzjoHvscPE-2yKRBCQStBozBPYYy0E9zYYUvcyKslJz0doFhBZIgYaA=h900

Extinction 3D v1.13.7 out of 5 based on 3 ratings

موضوعات مرتبط: بازی اندروید، ،
برچسب‌ها:
فوتبال Striker Soccer

Striker-Soccer-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی فوتبال Striker Soccer 2، دنباله‌ای از یک بازی محبوب، تیم خود را از بازیکنان ستاره بسازید و با نشان دادن مهارت‌های خود، تیم را به افتخار و پیروزی برسانید.

ویژگی‌ها:

یکی از میان ۳۰۰ تیم در ۱۶ لیگ مختلف سرتاسر دنیا را انتخاب کنید

تیم خود را با خرید و فروش بازیکن، تغییر تاکتیک و چیدمان بازیکنان مدیریت کنید

کنترل بدیهی برای بازیکنان کم تجربه

گرافیک سه بعدی زنده

 

 

hajm حجم : ۱۲٫۴۸ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۷۵٫۰۴ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

gn

F8ZqDTT42CAC6kZs0I6_emEYr4QnJV7O_HkOuWuQqs-yh0svawo9xEQxWVyrt-eWXA=h900jwVrai7M3RPIH2MeUIn2Oz1ytY2crgr2xIvAZcpzfATb5s7poAQD2l8GBhLFdcjqTA=h900h6LFhaV0vZlDYt9xvsZ0vbcNjG9BAVz3PvAkRbglaeQc_sB0mOyXt_Zr0hBSjzBhWSg=h900ZNYMt_lhmOleySueMl-7WWNYnM1YNigE0Iq-5ywAp3zsuqC6S1cCdsqZZ0kitIqa5g=h900UTWMpvZKZAEJgaqT5njUQVmB6S4JB8i95IYDdpcru5jR08RmNmoxWudbQW6DH-ni45g=h900SD1LulQJgFE3mvQSXqANSLKK7LI1NcVyBAmlwWw-vBFT9AxtOukj8efUKxFX8X1BXAq0=h900

Striker Soccer 2 v1.0.0 - Unlimited + data4.7 out of 5 based on 6 ratings

موضوعات مرتبط: بازی اندروید، ورزشی، ،
برچسب‌ها:
OnePX – Icon Pack

 

OnePX

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

OnePX – Icon Pack یک مجموعه آیکون ساده، خالص و تخت است که با استفاده از آن دستگاه اندرویدی شما منحصربه‌فرد می‌شود. این مجموعه شامل ۱۴۷ آیکون، ۲۸ تصویر پس زمینه و یک پوسته سفارشی سازی شده است که دارای دو قسمت ویژه یکی برای والپیپر و دیگری با نام رنگارنگ می‌باشد. در این نسخه بیش از ۱۳۰ آیکون به آن اضافه شده و تعدادی از باگ‌های آن ریز رفع شده است.

لانجرهای پشتیبانی شده:

NOVA LAUNCHER
APEX LAUNCHER
GO LAUNCHER
HOLO LAUNCHER
SMART LAUNCHER
ADW LAUNCHER

 

 

hajm حجم : ۱۹٫۱۲ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

mh

yFRX6wooSfiQvcKrzTNbpJSR-j-WJ9vvpbNodvxp4TO0nVIKfqx35eK-pLpwtlFbClEj=h900wTvu21pw1iJgQQAJWTzPXv_lna3F7mDMZd8HdpmicVYytGDsq0QsKd6YNDVT8mowHAvl=h9006fvkRdJG0FLFcTsmEzlAE66qVrfEPdliMdwjYa3XhazI2RQ3Ll8Gip9YDMkg_0ZZU6iu=h9003-gDTWR-hDStTJl-IkJCNc64HAaOMBxs4yjMvfsXFzcY64br7UQuQbBGxpCyyIbAJw=h900x_IVJplJzx1vig0hFWl5PyzJ-edAevUifgN9YRI0MDd1R7rKBscQ3PdJTqpsTAba9ls=h900GQYZSo5vJIji4l_sBYFccQ0CXYVtx-1ArjhktaDp8VNenV3RdVvYVFHLs78pvsovOQ=h900

 

برچسب‌ها:
Slide Soccer

Slide-Soccer

یپیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Slide Soccer یک بازی جالب و سرگرم کننده فوتبال است که در آن با استفاده از انگشتان خود به کنترل توپ می‌پردازید. با استفاده از قابلیت چند نفره این بازی می‌توانید با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید و آنها را سرگرم کنید.

ویژگی‌ها:

امکان انتخاب بین درجه‌های مختلف سختی و زمین‌های بازی

سعی کنید ضربات را با دقت و سرعت مناسب بزنید

می‌توانید از بین توپ‌های مختلف یکی را انتخاب کنید

 

 

hajm حجم : ۲۷٫۶۷ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

 ipo

z4RZmkokKspM1AqFdqUfUudb6ZycWEwFcQPr2Dhksi-1tI0K5jp66gK5486aBK_UI2zw=h900X-2XU_FUnEBD8bOFHp9Corp92DwGN9XqfJhBBqqtWTaEa6uZj_5s9DmsP7NRIU04LOs=h900iqYPurk5tnlfQ798EIbCpQQuoAib6SZ43dhO7Pu64Kj3NTMCccO2GaAj60YGQ5aWk2E=h900f064yEgG6AuZgfCZPWoYo70Q3n1_K_Kt7cYiKXqRHYxUa1YZL0PwFL7lnD72459GmA=h900

Slide Soccer v1.0 - Unlocked3.5 out of 5 based on 2 ratings

موضوعات مرتبط: بازی اندروید، ورزشی، ،
برچسب‌ها:
Steelicons Multilauncher Theme

 Steelicons-Multilauncher-Theme

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مجموعه Steelicons Multilauncher Theme این امکان را به شما می دهد تا تغییری در رابط کاربری گوشی اندرویدی خود به وجود آورید . این مجموعه شامل ۸۵۰ آیکان شیک و منحصر به فرد بوده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش قرار دهید . بدون شک وجود آیکان هایی با سایز ۱۴۴×۱۴۴ صفحه نمایش گوشی شما را سفارشی خواهد ساخت . همچنین لازم به ذکر است که این آیکان ها به صورت کامل با لانچرهای Apex  ، Nova  ، Adw  ، Aviate  و Action  سازگاری دارند .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن تصویر زمینه های جدید

اضافه شدن ۱۰۰ آیکان جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 

hajm حجم : ۲۱٫۹۱ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

mr

Steelicons Multilauncher Theme1478

Steelicons Multilauncher Theme36

Steelicons Multilauncher Theme1

 

 

برچسب‌ها:
Assault Wave

Assault-Wave

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Assault Wave یک بازی اکشن تاکتیکی است که امکان بازی چندنفره را نیز دارد، کنترل های بازی ساده است و با استفاده از کشیدن و رها کردن می‌توانید گیم‌پلی عمیق آن را تجربه کنید. این بازی در عملیات کبرا در سال ۱۹۴۴ که آلمان‌ها در تلاش برای متوقف کردن پیشرفت ایالات متحده هستند اتفاق می‌افتد، شما طرف کدام را می‌گیرید؟

ویژگی‌ها:

دارای دو درجه سختی تازه‌کار و حرفه‌ای

قایلیت بازی چند نفره بر روی یک دستگاه و یا به صورت آنلاین

۱۶ نقشه جنگ منحصربه‌فرد

 

 

hajm حجم : ۹٫۲۹ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۴۶٫۴۷ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

mx

fY1iSgKBXYZx4qwRxrB0SJA6AdiDsPVMqapa9riacXyX0hnCHLtVdV7tJXb_JbJZFPU=h900vHnqtvG06nqYHVWBiT_jA-pDiK0YpQx8VzLo-2wbxHRIQN3HSDfmWrwb7v3hWQG8vFfG=h900AJ9v8Yx9MysSDa_YmVZUJfiQQJ4CPEwFdA0hFCC1G7O47EU69br-8_5H4MA9ykR0FUU=h900

 

موضوعات مرتبط: بازی اندروید، اکشن، ،
برچسب‌ها:
نقاشی در بوم های شیطانی

گمان می کرد زیبایی یعنی بزک کردن خود در مقابل آینه. آنقدر بزک می کرد که چهره واقعی اش در پشت نقابآبرنگ ها گم می شد. این وسواس هر روزش بود. اعتماد به نفس را در بتونه کاری کردن معنا می کرد.

 اما هروقت راهی خیابان می شد نگاه های هوسناکی از کنارش عبور می کردند که حسابی رنجش می داد. خود را در میان آن نگاه های شوم همچون لقمه غذایی میدید برای سیر کردن چشم های گرسنه رهگذران.

از این تحقیری که خودش به خودش تحمیل کرده بود عذاب می کشید. اینبار وقتی جلوی آینه ایستاد با خودگفت : من بنده ای هستم که خداوند هنگام خلق من به خودش تبارک الله گفت. پس چرا خودم را برای نگاه های گرسنهکوچک کنم؟ چرا کاری کنم که بجای رضای خالق موجب رضای شیطان است؟

نقاشی در بوم های شیطانی

بوم شیطانی آینه را که هر روز خود را در آن نقاشی می کرد از دیوار اتاق برداشت و چادرش را به سر کرد. با متانت راهی خیابان شد، اینبار نه کسی به او نگاه هوسناک می کرد و نه کسی او را همچون لقمه غذایی برای سیر کردن چشم های گرسنه می دید. با آرامش و اعتماد به نفس قدم بر میداشت چرا که سپری داشت بهسادگی چهره و قداست حجاب و عفاف...

 پیامبر اکرم حضرت محمد صلی الله علیه و آله فرمودند: هر گاه زنی در حالی که آرایش کرده و معطر است از خانه‌اش خارج شود و همسرش از این عمل او خشنود باشد برای آن همسر برابر هر قدمی که آن زن برمی‌دارد خانه ای از آتش ساخته می‌شود.

پس بال‌های زنانتان را کوتاه کنید(و به آنان قدرت جولان ندهید). در بلندی بال‌هایشان پشیمانی است و کیفر آن آتش است و در کوتاهی بال‌های آنان خشنودی و سرور و بی حساب وارد بهشت شدن است.

وصیت مرا درباره زنانتان حفظ کنید تا از دشواری حساب (روز قیامت) نجات یابید و هر کس وصیت من را حفظ نکند نزد خدا چه حال بدی خواهد داشت!

«جامع الاخبار، صفحه 158»

موضوعات مرتبط: عفاف و حجاب، ،
برچسب‌ها:
سمت شیطان جایگزین سمت خدا

باید دست مسئولان رسانه ملی را بوسید. خسته شده بودیم از برنامه پر مخاطب سمت خدا. چقدر بیان مسائلمذهبی چقدر اهدای جایزه قرآن.

آخر مگر صدا و سیما مسجد است که این همه این برنامه را پخش می کردید؟ رسانه ملی که چندین مانکن تحویل جامعه داده است چه ربطی به خدا و دین و مذهب و فرهنگ دارد؟

همین فارسی وان و بی بی سی و من و تو را نگاه کنید ببینید و الگو بگیرید و مثل برنامه های تحویل سالتانبزنید و پای‌کوبی کنید. چیکار به فرهنگ و مذهب دارید؟ بجای این برنامه هم برنامه سمت شیطان بگذارید.

هم جذابتر است و هم بدآموزی دارد. تازه کارشناس آن هم برای شما نامه نمی نویسد و به عملکرد شمااعتراض نمی کند چرا که شما درست همانکاری را دارید انجام می دهید که مورد تأیید کارشناس آن است.

 سمت شیطان جایگزین سمت خدا

برای مشاهده سایز اصلی بر روی عکس کلیک نمایید

این اقدام عجیب صدا و سیما را باید به فال نیک گرفت. چرا که مقام معظم رهبری در سال ۷۳ فرمودند که از درد فرهنگ با مردم سخن نمی‌گویم، بلکه خطابم مسئولان هستند و امروز بعد از گذشت بیست سال ایشان در نام گذاری سال 93 می فرمایند سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی.

یعنی چه؟ یعنی مسئولان ما متأسفانه نتوانسته اند در حوزه فرهنگ کارنامه موفقی از خود نشان بدهند و اینبارحضرت آقا این وظیفه را بر دوش خود مردم نهاده اند.

نمونه این بی تدبیری ها در حوزه فرهنگ را می توان در حکم عجیب مسئولان بی فرهنگ رسانه ملی مبنی بر برکناری تهیه کننده برنامه سمت خدا دانست. برنامه ای که در دل مردم جای باز کرده و هدف آن رشد و تعالیفرهنگ و مذهب در بین خانواده های ایرانیست...

خدا رو شکر مردم اینبار با انتقادات زیاد به مسئولان رسانه ملی ثابت کردند که از مسائل فرهنگی کوتاهی نخواهند کرد و مسئولین بی فرهنگ رسانه ملی هم مجبور به تبعیت از مردم شدند.

برچسب‌ها:
نهضت سواد آموزی واشنگتن شروع به فعالیت کرد

پس از پایان دور چهارم مذاکرات 1+5 و پیش بینی درست اکثر افسران جنگ نرم مبنی بر عدم تعهد غرب به مفاد توافقنامه و کارشکنی و اعلام درخواست های جدید، نهضت سواد آموزی واشنگتن برای آن دسته از افرادی که به مذاکرات انتقاد داشتند و  بی سواد و افراطی خوانده شدند شروع به فعالیت کرد.

علاقمندان جهت شرکت در کلاس های این نهضت می توانند با در دست داشتن شناسنامه های خود به دفتر کاخ سفید مراجعه نمایند. لازم به ذکر است همراه داشتن شناسنامه الزامی می باشد.

نهضت سواد آموزی واشنگتن شروع به فعالیت کرد

جهت نمایش سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید

علاقمندان در این نهضت دوره های ریاضی از قبیل فرمول تبدیل غنی سازی 20٪ به 5٪ و در نهایت به صفر٪ را فرا می گیرند.

همچنین دوره های تعلیمات اجتماعی از قبیل آزادی حقوق همجنسبازان آموزش داده خواهد شد.

در دوره های آمادگی دفاعی چگونگی عدم دفاع در مقابله با حمله دشمن و شیوه صحیح حمله دشمن به شما تعلیم داده می شود.

و در دوره تاریخ این نهضت لوگو و نشانه های ادوار گذشته تاریخ ایران و چگونگی جابجایی این نماد ها آموزش داده خواهد شد.

در پایان از طرف گروه مذاکره کننده غربی مدرک مورد تأیید وزارت علوم رژیم صهیونیستی به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها:
زندگی نامه زیبا و البته تکان دهنده شهید بزرگوار شاهرخ ضرغام

امام خمینی: اشخاصی بعد از زحمت های فراوان پنجاه ساله به یک مقامی می رسند و این جوانها را خدای تبارک و تعالی آن طور در ظرف یک مدت بسیار کم ، متحول کرد به یک مقامی که آن هایی که پنجاه سال زحمت کشیده اند، نرسیده اند به این مقام ؛ نرسیده اند به آن جا که غیر از خدا اصلاً هیچی نخواهند، شهادت را این طور طالب باشند. این طور غیر شهادت را در برگیرند. این یک مسئله مهمی است . ما همیشه باید در نظر داشته باشیم که این مسئله ، مسئله عادی نیست .




نام : شاهرخ ضرغام 
نام پدر : صدرالدین
تاریخ تولد : ۱۳۲۸
محل تولد : تهران
تاریخ شهادت : هفدهم آذرماه 1359
محل شهادت : آبادان
اینها مشخصات شناسنامه ای اوست. کسی که در سی و یک سال عمر خود زندگی عجیبی را رقم زد. از همان دوران کودکی با آن جثه درشت و قوی خود، نشان داد که خلق و خوی پهلوانان را دارد .
شاهرخ هیچگاه زیر بار حرف زور و ناحق نمی رفت. دشمن ظالم و یار مظلوم بود. دوازده سالگی طعم تلخ یتیمی را چشید. از آن پس با سختی روزگار را سپری کرد .
در جوانی به سراغ کشتی رفت. سنگین وزن کشتی می گرفت. چه خوب پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی می کرد. قهرمان جوانان، نایب قهرمان بزرگسالان، دعوت به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی. همراهی تیم المپیک ایران و...
اما اینها همه ماجرا نبود. قدرت بدنی، شجاعت، نبود راهنما، رفقای نا اهل و ... همه دست به دست هم داد. انسانی بوجود آمد که کسی جلودارش نبود هرشب کاباره، دعوا، چاقوکشی و ...
پدر نداشت. از کسی هم حساب نمی برد. مادر پیرش هم کاری نمی توانست بکند الا دعا! اشک می ریخت و برای فرزندش دعا می کرد. خدایا پسرم را ببخش، عاقبت به خیرش کن. خدایا پسرم را از سربازان امام زمان(عج) قرار بده . دیگران به او می خندیدند. اما او می دانست که سلاح مومن دعاست. کاری نمی توانست بکند الا دعا. همیشه می گفت: خدایا فرزندم را به تو سپردم. خدایا همه چیز به دست توست. هدایت به وسیله توست. پسرم را نجات بده!
زندگی شاهرخ در غفلت و گمراهی ادامه داشت. تا اینکه دعاهای مادر پیرش اثر کرد. مسیحا نفسی آمد و از انفاس خوش او مسیر زندگی شاهرخ تغییر کرد .
بهمن ۵۷ بود. شب و روز می گفت: فقط امام، فقط خمینی (ره)
وقتی در تلویزیون صحبت های حضرت امام پخش می شد، با احترام می نشست. اشک می ریخت و با دل و جان گوش می کرد.
می گفت: عظمت را اگر خدا بدهد، می شود خمینی، با یک عبا و عمامه آمد. اما عظمت پوشالی شاه را از بین بُرد.
همیشه می گفت: هرچه امام بگوید همان است. حرف امام برای او فصل الخطاب بود.
برای همین روی سینه اش خالکوبی کرده بود که: فدایت شوم خمینی.
ولایت فقیه را به زبان عامیانه برای رفقایش توضیح می داد. از همان دوستان قبل از انقلاب، یارانی برای انقلاب پرورش داد. وقتی حضرت امام فرمود: به یاری پاسداران در کردستان بروید. دیگر سر از پا نمی شناخت. حماسه های اورا در سنندج، سقز، شاه نشین و بعدها در گنبد و لاهیجان وخوزستان و... هنوز در خاطره ها باقی است.
شاهرخ از جمله کسانی است که پیر جماران در رسایشان فرمود: اینان ره صد ساله را یک شبه طی کردند. من دست و بازوی شما پیشگامان رهائی را می بوسم و از خداوند می خواهم مرا با بسیجیانم محشور گرداند.
وقتی از گذشته زندگی خودش حرف می زد داستان حُر را بازگو می کرد خودش را حُر نهضت امام می دانست. می گفت: حُر قبل از همه به میدان کربلا رفت و به شهادت رسید، من هم باید جزء اولین ها باشم.
در همان روز های اول جنگ از همه جلوتر پا به عرصه گذاشت. آنقدر دلاورانه جنگید که دشمنان برای سرش جایزه تعیین کردند. آنقدر شجاعانه رفت تا کسی به گرد پایش نرسد. رفت و رفت. آنقدر رفت تا با ملائک همراه شد . شاهرخ پروازی داشت تا بی نهایت. در هفدهم آذر پنجاه و نه دشتهای شمال آبادان این پرواز را ثبت کرد. پروازی با جسم و جان. کسی دیگر او را ندید ؛ حتی پیکرش پیدا نشد.
می گویند مفقود الاثر، اما نه، او از خدا خواسته بود همه گذشته اش را پاک کند. همه را، هیچ چیزی از او نماند. نه اسم، نه شهرت، نه مزار و نه هیچ چیز دیگر. خدا هم دعایش را مستجاب کرد.
اما یاد او زنده است. نه فقط در دل دوستان، بلکه در قلوب تمام ایرانیان. او سرباز ولایت بود. مرید امام بود. مرد میدان عمل بود و اینها تا ابد زنده اند.
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است برجریده عالم دوام ما

برچسب‌ها:
قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+)

تکفیری‌های داعش در واکنش به اعدام 5 عضو خود به دست جبهه النصره، 3 عضو جبهه النصره و 29 عضو جبهه اسلامی را که اسیر کرده بود، در روستای الشولا در حومه شهر دیر الزور، اعدام کرد.

به گزارش مشرق، جنگ تسویه حساب‌ها و اعدام‌ها بین دو گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" و گروهک جبهه النصره در دیر الزور در شرق سوریه تشدید شده است.

المنار در گزارشی با اشاره به تصاویر شماری از اعضای داعش که اعضای جبهه النصره آنها را دستگیر و اعدام کرده بودند و در پایگاه‌های اینترنتی به نمایش گذاشته‌اند اعلام کرد که این افراد از اعضای داعش هستند که در درگیری با جبهه‌النصره به اسارت در آمده‌اند.

براساس این گزارش، گروه جبهه‌النصره سه عضو ارشد داعش را در شهر "منبج" هنگام بازگشت از شهر الرقه به قتل رساند که این سه نفر «ابومنذر»، «ابوهاشم الجزراوی» و «ابوسلمی الانصاری» نام دارند.

جبهه‌النصره قتل اعضای داعش را پس از اسیر کردن 5 عضو این گروه در حومه شهر دیرالزور و 5 عضو دیگر در روستای توامه این شهر آغاز کرد که یک مغربی، یک تونسی و یک الجزایری از جمله این پنج نفر بودند.

عناصر جبهه‌النصره پنج نفر از این 10 عضو داعش را به طور وحشیانه‌ای اعدام کردند. علت اسیر کردن 10 عضو گروه داعش این بود که این گروه قبلاً به یکی از مواضع مشترک جبهه‌النصره و جبهه اسلامی در منطقه بادیة الصبحه حمله کرده بود.

پایگاه‌های خبری معارض که این تصاویر را منتشر کرده‌اند هدفشان آن بوده است که در چارچوب جنگ بیانیه‌ها و نوارهای صوتی و تصویری بین داعش و جبهه النصره تحت امر شبکه القاعده از این موضوع بهره برداری رسانه‌ای کنند.

تکفیری‌های داعش نیز در واکنش به اعدام 5 عضو خود به دست جبهه النصره، 3 عضو جبهه النصره و 29 عضو جبهه اسلامی را که اسیر کرده بود، در روستای الشولا در حومه شهر دیر الزور، اعدام کرد.

جنگ اعدام‌ها در حالی است که جبهه‌های نبرد در دیرالزور بین گروههای تروریستی شعله ور است و گروه ابوبکر بغدادی (سرکرده داعش) در تلاش است بر استان نفت خیز دیرالزور و مناطق هم جوار با مناطق نفوذ داعش در غرب عراق کنترل پیدا کند.

مخالفان تأکید کردند عناصر داعش در برابر دشمنان خود در دیرالزور موفقیتهایی به دست آورده‌اند و بر بیشتر شرق رود فرات کنترل پیدا کرده اند.

اما جبهه النصره که در دیر الزور از داعش متحمل ضربات سنگینی شده به کمک گیری از همه گروههای مسلح متوسل شده است و می‌کوشد مواضعی را که در مقابل داعش از دست داده است بازپس گیرد.

هشدار: تماشای تصاویر زیر شاید برای بسیاری قابل تحمل نباشد.

18+

.

.

.

.

18+

.

 

 

 

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید +18

موضوعات مرتبط: ضد وهابیت، ،
برچسب‌ها: