آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
خواسته های بعدی آمریکا از ایران

عد از لبخند های دولت گرامی به آمریکایی ها و رفتن زیر بار توافقنامه ژنو (ترکمنچای) و توهین های بی سابقه به مسئولین کشور و تحریم های جدید و امر و نهی های فراوان، ماری هارف معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای خواستار آزادی فوری فتنه گرها شد. ضمن اینکه همین حرف نشون میده این فتنه گر ها از کجا خط می گرفتند، در این مطلب خواسته های بعدی آمریکایی ها از ایران رو بیان می کنیم :

بعد از پذیرش آزادی فتنه گران از سوی دولت ایران بخاطر شادی روح توافقنامه ژنو، آمریکایی ها طی بیانیه ای خواستار شهرک سازی اسرائیلی ها در ایران شدند.

پس از پذیرش شهرک سازی اسرائیلی ها در ایران بخاطر آرامش روح توافقنامه ژنو، آمریکایی ها خواستاراعزام سلاح و نیرو از سوی ایران برای کمک به جنایتکاران و تروریست های سوریه شدند.

بعد از اعزام نیرو و سلاح برای جنایتکاران سوریه بخاطر روح پرفتوح توافقنامه ژنو، آمریکایی ها خواستارانحصاری کردن صنعت نفت ایران شدند.

خواسته های بعدی آمریکا از ایران

پس از پذیرش انحصاری کردن صنعت نفت ایران بخاطر روح طیبه توافقنامه ژنو، آمریکایی ها بار دیگر خواستار اجرای قانون کاپیتولاسیون (همونکه اگه یه سگ آمریکایی پای ناموست رو گاز بگیره نتونی بهش بگی چخه) در ایران شدند.

بعد از پذیرش قانون کاپیتولاسیون از سوی دولت ایران بخاطر غافلگیری روح توافقنامه ژنو، آمریکایی ها خواستار آزادی جزیره کیش برای همجنس بازها شدند.

پس از پذیرش آزادی جزیره کیش برای همجنس بازها بخاطر آمرزش روح توافقنامه ژنو، آمریکایی ها خواستارتغییر نام ایران به اوسکلیا (برگرفته از اسکل) شدند.

بعد از پذیرش تغییر نام ایران به اسکلیا بخاطر رسیدن ثواب به روح توافقنامه ژنو، دولت گرامی به آمریکایی ها گفتن: داداش دیگه تحریم ها رو بردار. آمریکایی ها هم گفتن : بابا خیلی رو دارین. ما این همه خدمت کردیم در حق شما بازم عین پررو ها میگین تحریم ها رو بردارین. خجالتم خوب چیزیه.

 پ,ن: از اینکه غرورملی ام لکه دار شده خوشحال نیستم اما از اینکه بعضی ها دارند کم کم به حرف های یک جوجه سیاستمدار می رسند بسی خوشحالم. این داستان ادامه دارد...

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
رهبر معظم انقلاب: در مذاکرات دخالت نمی کنم

پس از فاش شدن متن توافقنامه ژنو (ترکمنچای) و شروع شدن مجدد توهین ها و تحریم ها علیه ملت شریف ایران، عده ای با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند هیچکس نباید مذاکره کنندگان را سازشکار بداند خواستند این خفت و فضاحت را گردن رهبر معظم انقلاب بیندازند و بین مردم شایعه کردند که تمام متن های توافقنامه باهماهنگی رهبر معظم انقلاب امضا شده اند.

حتی رهبر معظم انقلاب در پاسخ نامه آقای روحانی که پیروزی های بدست آمده در توافقنامه ژنو را نگاشته بودند فرمودند: آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر است (نه متن توافقنامه ژنو).

رهبر معظم انقلاب در تاریخ 29 آذر ماه سال 92 نیز فرمودند: من اصرار دارم بر تثبیت حقوق ملت ایران. از جمله مسئله ی حقوق هسته ای؛ اصرار داریم بر اینکه از حقوق ملت ایران یک قدم عقب نشینی نباید بشود. ما البته در جزئیات این مذاکرات مداخله نمی کنیم.

رهبر معظم انقلاب: در مذاکرات دخالت نمی کنم

اما رهبر معظم انقلاب بار دیگر به همگان ثابت کردند که چقدر آینده نگر هستند. ایشان در 28 بهمن 92 فرمودند: من امسال روز اوّل سال ۹۲ در مشهد در جوار مرقد ثامن‌الحجج اعلام کردم؛ گفتم من حرفى ندارم؛ بعضى از مسئولین و دولتمردان - دولتمردان آن دولت، بعد هم دولتمردان این دولت - فکر میکنند در قضیّه‌ى هسته‌اى ما با آمریکایى‌ها مذاکره کنیم [تا] موضوع حل بشود؛ گفتیم خیلى خب، اصرار دارید شما، در این موضوعِ بالخصوص بروید مذاکره کنید؛ ولى در همان سخنرانى اوّل امسال گفتم من خوشبین نیستم؛ مخالفتى نمیکنم امّا خوشبین نیستم.

حال دولت باید خوب بداند اگر برای این دوره کوتاه چهارساله می خواهند به بیگانگان باج بدهند تا چند صباحی مملکت گل و بلبل بشود تا بتوانند برای هشت سال بعد رأی جمع کنند این صحبت رهبر معظم انقلاب را هم بخوانند که فرمودند :‌ یک خطوط قرمزی وجود دارد، یک حدودی وجود دارد، این حدود باید رعایت بشود...

پ,ن: دولت گرامی ملت تمام تحریم ها را تحمل کرده اند و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند. اما اینکه تحریم بشویم و هم توهین بشنویم هم تعلیق، اینجا دیگر بحث دیگریست...

 

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
خون پدران علیرضا و آرمیتا مباح شد...

سوده بخواب علیرضا، آسوده بخواب آرمیتا اینجا دنیا علیه شماست. اینجا هر روز پرونده اتهامات شما و پدرانتانسنگینتر می شود.

 یک روز برچسب افراطی بودن و یک روز برچسب کم سوادی و امروز مباح دانستن خون پدرانتان. اینجا زشت کلامی گفت اسرائیل، قاتل پدرانتان را به رسمیت می شناسم. اینجا هر روز چهره شیطان را بزک می کنند و چهره شما را اهریمنی. لابد فردا نوبت دادگاهی شدن شماست...

 صادق زیبا کلام (زشت کلام) عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه علت دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران بدین خاطر است که ما می‌خواهیم آنان را محو کنیم، گفت: من کشور اسرائیل را به رسمیت می‌شناسمچرا که سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است.

خون پدران علیرضا و آرمیتا مباح شد...

آقای زشت کلام شما از کدام سازمان ملل حرف می زنید؟ سازمان مللی که حقوق همجنسبازان را به رسمیت می شناسد؟ سازمان مللی که کشتار مردم غزه را به رسمیت می شناسد؟ سازمان مللی که تحریم های کشور خودمان را به رسمیت می شناسد؟ اصلاً سازمان ملل ملاک ماست؟ یکدفعه بفرمایید من امام خمینی (ره) را به رسمیت نمی شناسم...

نکته جالب: دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی هم گفتند اخیراً درصد اخراج و منع تدریس اساتید مذهبی افزایش پیدا کرده و در مقابل پرونده کار برخی از اساتید با پرونده های معلوم الحال بازتر شده است....

پ,ن: از نفرین خوشم نمیاد اما آقای زشت کلام لعنت خدا بر تو باد اگر حرفت را پس نگیری. آقای زشت کلام امیدوارم با شارون و نتانیابو محشور شوی. ای بردگان سکه لعنت بر شما...

 

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
اشرافی که اشراقی از اندیشه امام دارد

معبر سایبری فندرسک کسب افتخار نوجوان ایرانی نعیما طاهری، دختر نعیمه اشراقی در مسابقه OCE از ایالت انتاریو کانادا که توانست مقام اول را کسب کند را به ایشان تبریک عرض می کند.

اما متأسفانه نعیما طاهری نتیجه امام و فرزند نعیمه اشراقی نوه امام برای دریافت جایزه با لباس زشت و زننده ایشرکت می کند که با اصول اسلامی منافاد بسیاری دارد و نکته جالب اینکه نعیمه اشراقی در صفحه فیس بوک خود عکس فرزندش را سانسور می کند و قسمت های زننده اندام فرزندش را می پوشاند و بعداز لو رفتن عکس اصلی به ناچار عکس دستکاری شده را حذف می کند. اما چند جمله درد و دل با این بانوی ایرانی و نوه امام نعیمه اشراقی.

خانم اشراقی امام را که یادت هست؟ پیرمرد فارق از پست و مقام های دنیوی که داشت به فکر این بود که نکند برای مردم فلان شهر پنج بار دستش را به نشانه سلام تکان بدهد و برای مردم فلان شهر شش بار. او می توانست درخواست خانه ای مجلل در بهترین نقطه تهران داشته باشد که در آنی برایش مهیا کنند اما این ها چیزی نبود که سال ها تحقیقات و مطالعاتش از اسلاماندوخته و یاد گرفته باشد. مردم هم جذب رفتار و کردارش شده بودند، مردی که حرف و عملش یکی بود. غیرتی که پیرمرد از اسلام آموخته بود خرج اسلام می کرد و اگر کسی حرفی خلاف اسلام می زد رگ غیرتش متورم می شد.

اشرافی که اشراقی از اندیشه امام دارد

حتم دارم اگر پیرمرد امروز در بین ما بود همان رگ غیرتش اجازه نمیداد تا نوه اش در فیس بوک با تصاویر بریانتین زده آلبوم تصاویر خانوادگی اش را برای دیگران ورق بزند.

حتماً امام به نتیجه اش افتخار می کرد، دختری که اغلب جلسات هفتگی تفسیر قرآن را ترک نمی‌کند اما رگ غیرتش باز هم متورم می شد وقتی که همان دختر شرافت و نجابت زن ایرانی را زیر پا می گذارد و بخاطر یک جایزه دنایی، آخرت خود را با چنین پوششی که حاصل تزریق فرهنگ غربیست می فروشد. 

راستی نعیما خانم آیا در قرآنی که جلسات هفتگی تفسیر آن را از دست نمی دهید حجاب اینگونه تفسیر شده است؟

اشرافی که اشراقی از اندیشه امام دارد
پیرمرد می گفت پوششی جز چادر نیز می‌تواند حدود حجاب شرعی را فراهم کند و هرکس می‌تواند در چارچوب شرع مقدس اسلام حجابی جز چادر برگزیند، اما مسلماً رعایت احترام و ارزش نمادهای ملی ایران بر همگان و از جمله خانواده امام(ره) لازم و ضروری می‌باشد و بی‌ادبی و جسارت به این نماد عفت ملی به‌بهانه‌هایی چون «سلیقه» پذیرفته نیست و یا اگر هم به دلایلی حجابی جز چادر انتخاب کردند نباید با اصول اسلام فاصله داشته باشد.

نعیما طاهری

خانم مرضیه حدیدچی (خواهر دباغ) نقل می‌کند: «در مورد حجاب هم وقتی از فرانسه آمدم، هنوز با مانتو و شلوار و مقنعه بودم. یک بار در مهران، پایم صدمه دید و من با عصا و با همان مانتو و شلوار خدمت امام رفتم تا گزارش بدهم. امام فرمودند: اگر چادر ندارید، بگویم احمد برایتان بخرد. عرض کردم: نه، حاج آقا! چون به کوه می‌رفتم و اسلحه روی دوشم بود و فشنگ به کمرم و قمقمه به پهلویم و گاهی هم باید سه‌پایه تیربار را روی دوش می‌گرفتم، چادر سرکردن برایم دشوار بود. فرمودند: چادر برای زن بهتر است. من از آن روز چادر سر کردم».

دیدید خانم اشراقی چقدر تفاوت است از اندیشه امام تا اندیشه شما؟

حالا نعیما خانم شما خودت قضاوت کن اگر امام زنده بود به وجود همچین نتیجه ای با این نوع پوشش افتخار می کرد یا .... .

عجب روزگار غریبیست، این روزها ما افسران جنگ نرم بدون این که پیر خمین را دیده باشیم و از وجود این مرد آسمانی بهره ای برده باشیم وظیفه ترویج فرهنگ اسلامی که امام یادمان داد را بر دوش گرفته ایم اما امروز نوه ایشان هنوز نتوانسته پی به اندیشه های امام ببرد و برخلاف عقاید امام قدم بر می دارد.

 

برچسب‌ها:
دختران فروشی ...

خواهرم:
نمی گویم حتماً چادر بپوش
اما گوهر وجودت را به چشم های هیز
ارزان نفروش...

دختران فروشی

پیامبر اکرم فرمودند: در شب معراج گروهی از زنان امت خود را در عذاب سختی دیدم و از شدت عذابشان گریستم.
زنی را دیدم که از موی سر آویزان است و مغز سرش از شدت حرارت می جوشد.
دیگری را دیدم که گوشت بدن خویش را می خورد و آتش در زیر او شعله می کشید. 

رسول خدا (ص) فرمود : 
زنی که از موی سرش آویخته شده بود ? موی سر خود را از نامحرم نمی پوشاند.
زنی که گوشت بدن خود را می خورد ? خود را برای دیگران زینت می کرد و از نامحرمان پرهیز نداشت.

 

برچسب‌ها:
فریبا داودی مهاجر از نگرانی معبر سایبری فندرسک درباره حجاب می نویسد

فریبا داودی مهاجر مشاور سابق آقای خاتمی در مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری و مشاوروزیر علوم و مشاور وزیر ارشاد اسلامی دولت اصلاحات که اکنون به یکی از مخالفان جمهوری اسلامی ایراندر واشنگتن تبدیل شده است و در جلوی دوربین برنامه پارازیت کشف حجاب کرد، امروز مدعیست مسئولان و فعالان فرهنگی ایران در موضوع حجاب و ساپورت دچار پارانویا شده اند.

داودی مهاجر در مقاله ای در سایت ضد انقلاب خودنویس به مطلب نگرانی معبر سایبری فندرسک از موضوع ساپورت و عدم توجه مسئولین اشاره می کند و می نویسد: "سایت «معبر سایبری فندرسکی» هم، یکی از بزرگترین مصیبت‌های امت اسلامی را لباس نازک دختران مسلمان می‌داند که حجم و رنگ و بدن آنها معلوم است و به خاطر کوتاه بودن و باز بودن باعث میشود بعضی اجزا بدن نمایان شود و تنگی لباس ها حجم بدن دختران را بیرون میاندازد. در این میان چیزی که قلب نویسنده را به تعبیر خودش به درد آورده و جریحه‌دار کرده، شدت استقبال بسیاری از زنان مسلمان از این لباس‌های زشت است، و اینکه آن‌ها در مقابل محارم‌شان و زنان دیگر به پوشیدن این لباس‌ها افتخار می‌کنند!"

فریبا داودی مهاجر از نگرانی معبر سایبری فندرسک درباره حجاب می نویسد

در ادامه داودی مهاجر وضعیت کنونی ایران را با کشور هایی همچون کره شمالی مقایسه می کند که در آن مردم باید لباس هایی متحد الشکل که دولت به آنها دستور می دهد بپوشند. اما انگار داودی مهاجر دچار آلزایمر شده و تاریخ کشور را از یاد برده است، آن زمان که برده سرسپرده، رضا شاه پهلوی قانون کشف حجاب را عملی کرد و لباس های متحد الشکل بر تن مردان و زنان کشور پوشاند تا جایی که چادر ها را به زور از سر زنان می کشید و کلاه مردان را از کلاه پهلوی به کلاه شاپویی مطابق دستور اربابان خود تغییر داد و داودی مهاجر آنرا نظام کمونیستی نمی داند اما نظامی که 98درصد مردم به آن و قانون اسلامی آن رأی داده اند را نظام کمونیستی می داند. نظامی که در بحث پوشش مردم را آزاد گذاشته است و فقط با پوشش هایی که با قانون اسلامی کشور منافات دارد برخورد می کند. 

داودی مهاجر در این مقاله به روشنگری معبر سایبری فندرسک در خصوص فرناز عبدلی، طراح مد که با سازمان‌های جاسوسی دشمن به ویژه سرویس جاسوسی آلمان و عناصر ضد انقلاب در ارتباط می باشد اشاره می کند و آن را پارانویای می داند که تبدیل به یک هراس گسترده اجتماعی در ایران شده است. این طرز تفکر از طرف شخصی بیان می شود که داماد وی پس از افشای خیانت های خود بر علیه نظام و همکاری با دشمنانقسم خورده جمهوری اسلامی از ایران فرار می کند به عنصری ضد انقلاب در آمریکا تبدیل شده و همکاری هایش با سازمان های جاسوسی و سنای آمریکار را کتمان نمی کند و همین موضوع کاملاً نشان می دهد که در واقع چه کسی دچار پارانویا شده است.

از طرفی نقش خود خانم داودی مهاجر به عنوان یک جاسوس و ضد انقلاب را نمی توان نادیده گرفت. فردی که از یک خانواده بی حجاب بیرون آمده و خود را انسانی مذهبی و مقید نشان می دهد و وقتی بخاطر خوش خدمتی هایش در آمریکا پناهنده می شود دلیل پست ها و مقام هایش را تغییر قانون اساسی ایران بیان می کند، کاملاً نشان می دهد که تمام این اهداف به چه منظور و برای چه کسانی بوده است.

برای مشاهده مقاله داودی مهاجر در سایت خودنویس اینجا کلیک کنید.

نکته : جالب است که یک بدحجاب در آنسوی دنیا صدای معبر را شنید اما مدعیان در خاک خودمان صدای معبر را هنــــــــوز نشنیده اند.

برچسب‌ها:
هنــــر حجاب

باور دارم که حجـــاب
یک هنــــر است
اما هنرمنـــد کسی است که بتـــواند
دوست خود را با حجـــاب کند ...

پ,ن: چرا بعضی ها همش دوست دارند بگن مرگ بر بدحجاب؟ چرا همش دوست دارن بدحجاب هارو به چشم یکدشمن نگاه کنند؟ بد حجاب هم مثل همه افراد جامعه است. اگر ظاهر امروز یک بدحجاب این است مقصر ما نیز هستیم که نتوانستیم این عزیزان را توجیه کنیم که باید از گوهر وجودی خودشان در برابر چشم های شیطانیبل هوسان حفاظت کنند. ای کاش بد حجاب ها اسلام را آنچیزی که ما معرفی کرده ایم نبینند. اگر ما واقعاً مسلمان واقعی بودیم و به دستورات اسلام عمل می کردیم همه جا را پاکـــی فرا می گرفت.

 

برچسب‌ها:
چه کسی امل و بی فرهنگ است؟ (خانم های بد حجاب پاسخ بدهند)

لابد شماهم دیده و یا شنیده اید خانم هایی که وضع ظاهری مناسبی ندارند و به اصطلاح خودشان امروزیهستند به دختران و بانوان باحجاب امل و بی فرهنگ می گویند. اما آیا واقعاً خانم های با حجاب بی فرهنگهستند؟ 
هخامنشیان که بنیان‌های فرهنگ و تمدن ایران را پی ریزی کردند از مهمترین ویژگی تمدنشان همانطور که ازکتیبه های بجای مانده از دوره هخامنشی می‌توان مشاهده کرد اعتقاد به خدای دانا وتوانا بنام اهورامزدا بوده است. 
در شرایطی که ایرانیان باستان برخلاف اعراب جاهل بت پرست نبودند و برخلاف یونانیان به خدایان متعدد اعتقاد نداشتند و برخلاف هندوان گاو را مقدس نمی‌دانستند و برخلاف مصریان شاهان ایران همچون فراعنه مصرادعای خدایی نداشته اند. بنا بر همین فرهنگ و تمدن پوشش زنان در ایران باستان هم همیشه سبک و اسلوب خاصی داشته است.

چه کسی امل و بی فرهنگ است؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد که پوشش تمام بدن در دوره‌های مختلف تاریخی چه نزد زنان و چه نزد مردان در ایران یکحقیقت بوده است و به هیچ وجه ایرانیان در برهنگی به سر نمی برده‌اند. برخی معتقد هستند که این پوشش کامل و آراسته به نوعی ریشه به وجود آمدن حجاب در دنیا است. 
ویل دورانت معتقد است نقش پوشش و حجاب زنان در ایران باستان چنان برجسته است که می‌توان ایران را منشأ اصلی پراکندن حجاب در جهان دانست. 
دایره‌المعارف لاروس نیز به وجود حجاب زنان در ایران باستان اشاره می‌کند. در تفسیر اثنی عشری چنین آمده است: «تاریخ نشان می‏دهد که حجاب در فرس(فارس) قدیم وجود داشته است

حال به نظر شما باتوجه به تمدن و فرهنگ ایرانی ها خانم باحجابی که در خیابان خود را از دید نامحرمان می پوشاند امل و بی فرهنگ است یا خانمی که فرهنگ خود را از غرب که همان وسیله لذت ساختن از زن و برهنگیست به ارثبرده امل و بی فرهنگ است؟

 

برچسب‌ها:
کشف حجاب کاری که رضا شاه نتوانست اما مردان بی غیرت توانستند

با سرو وضع افتضاحی وارد اتاقم شد و از من درخواست یک نامه کرد. نامه رو آماده کردم و تحویلش دادم. تشکر کرد و خواست از جاش بلند بشه بره بهش گفتم :
ببخشید خانم شرمنده اما بهتر نیست یک مقدار حجابتون رو درست کنید؟

گفت: نه نمیشه. گفتم: جسارته ببخشید میشه بپرسم چرا؟ جواب داد: آخه شوهرم اینجوری دوست داره و بهم گفته اینجوری بیا بیرون.

خندم گرفت و در جواب گفتم: مطمئن باشین شوهری که دوست داره ناموسش اینجوری بیاد بیرون تا دیگران هم ازش لذت ببرن خودشم چشمش دنبال ناموس دیگرانه تا ازونا لذت ببره، میگین نه ایندفعه که رفتین بیرون خوب به چشمای شوهرتون نگاه کنید. چند روز بعد با ناراحتی زیاد و حجابی مناسب برگشت. بهم گفت: تازه متوجهحرف شما شدم...

کشف حجاب کاری که رضا شاه نتوانست اما مردان بی غیرت توانستند

آقای که فکر میکنی روشنفکری و کلاس در این هست که خانمت چادرش رو بزاره کنار و با سر و وضع آرایش کرده و بدحجاب بیاد بیرون، اگه با کلاس بودن و روشنفکر بودن در اینه که حیوونای توی جنگل از من و شما با کلاس تر وروشنفکر تر هستند. البته بیشترشون یک فرقی با من و شما دارن و اون غیرته. مثل خروس. یعنی شما ازخروس هم کمتری؟

پ,ن: میگن پشت سر هر زن بد حجابی یک شوهر چشم هیز هست. از ما گفتن بود.

 

برچسب‌ها:
امر به معروف با چشـــم ها

مثل هر روز خسته از دانشگاه بر می گشتم و توی پیاده روی شلوغی که سوسوی چراغ های تبلیغاتی مغازه هاش چشم عابر ها رو خیره می کرد با صلابت و سر بلند بدون توجه به افرادی که از کنارم رد می شدند به سمتخونه می رفتم که یکدفعه پیاده روی شلوغ در نقطه ای کچل شد و حس ششمم بهم گفت یکی داره نگاهت می کنه. چشام رو چرخوندم و نگاهم گره خورد به نگاه دختر خانمی که حسابی بزک کرده بود و حجاب مناسبی نداشت و روسریش رو شل کرده بود و دنبال نگاهی می گشت که نگاهش کنه.

امر به معروف با چشـــم ها

نمیدونم چی شد یاد حدیث پیامبر(ص) افتادم که فرمودند: «اگر کسی برسد به ناموس مردمی که در کوچه رد می شود به حرمت حرف خداچشمش را زمین بگذارد، خداوند به آنچه در کره ی زمین خلق کرده است،به ملائک می گوید برایش ثواب بنویسند» افتادم و چشمام رو ازش برداشتم و خیره کردم به سنگ فرش پیاده رو. به چند قدمی دختر بدحجاب که رسیدم و دوباره چشمام رو بالا گرفتم و  چشمام رو به نقطه ای دورخیره کردم ولی با گوشه چشمام حواسم بهش بود که متوجه شدم تند تند داره موهاش رو میده عقب و روسریش رو سفت می کنه...

فهمیدم ناخواسته با حفظ نگاهم باعث شده بودم اون دختر بد حجاب متوجه اشتباهش بشه و حجابش رو درستکنه. امر به معروف حتماً نباید زبانی باشه بلکه با اعمال و رفتارمون هم میتونیم امر به معروف کنیم...

برچسب‌ها:
مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

زن بعنوان موجودی زیبا، ظریف، مستقل، آرامی بخش، با تقدس دختری، همسری، خواهری و مادری در مسیر تکامل جامعه است و تا ارزش خود را نشناسد و یا جامعه از موهبت او محروم باشد، انحطاط قطعی آن جامعه را بدنبال خواهد داشت.

به تازگی پوشیدن ساپورت و شلوارهای تنگ برای دانش‌آموزان ایالت ماساچوست آمریکا ممنوع شد. مسئولین این مدارس معتقدند که پوشیدن لباس های تنگ و تحریک کننده مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان می شود؛ آنها برای مقابله با افت تحصیلی دست به این اقدام زده اند.

مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

جالب نیست؟ کشورهایی که همیشه آوازه بی بندو باری آنان شنیده می شود امروز برای نوع پوشش بانوان خودحد و مرز تعیین می کنند اما اینجا در ایران کشوری که قانون آن بر پایه ی اسلام است برای جذابتر نشان دادن وترویج به پوشیدن لباس های تنگ زنان تبلیغات می کنند. امروز وقتی به دنبال یک نرم افزار صفحات سایت های دانلود را مرور می کردم مدام چشم هایم به تبلیغات های تحریک آمیزی می افتاد که بیش از تبلیغ محصول بدنبالتبلیغ پوشش تحریک آمیز بودند.

توضیحات بیشتر در ادامــه ...

 

اما چرا استفاده از زنان برای تبلیغات؟

غربی ها همواره از زن استفاده ابزاری نموده اند. زمانی برای استفاده های جنسی و زمانی هم برای فروش محصولات و کالاهای خود. استفاده از جاذبه ی جنسی زن ،احمق جلوه دادن زن و محدود کردن فعالیت‌های زن به کار در خانه انواع مختلف تبعیض‌های جنسی اعمال شده به زنان در تبلیغات هستند.

غربی ها از زیبایی و فریبندگی زن در جهت منافع سرمایه داری و عرضه ی یک کالا استفاده می کنند که نه تنهاتنزل مقام بلکه وجود زن در حد اشیا و حتی کمتر را نشان می دهند. صاحبان سرمایه و شرکتهای تبلیغاتی چه توجیهی می‌توانند برای آن داشته باشند؟ آیا غیر از این است که از غریزه ی جنسی مصرف کننده در جهت فروش کالای خود استفاده می‌کنند؟

محققان دانشگاه مینه سوتا ادعا می کنند که زنان اغلب در مقابل تبلیغات هایی با تصاویر برهنه و یا غیر اخلاقیخاموش هستند و سخنی نمی گویند اما آنها می توانند به تغییر ذهن در مورد این تبلیغات کمک کنند. نتایج این مطالعه که در مجله علوم روانشناسی منتشر شده، نشان داده شده است که اگر فروشندگان محصولات گران قیمت را با تصاویر زنان به نمایش بگذارند و تبلیغ کنند محصولاتشان بهتر فروش خواهد رفت.

مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

 

تبلیغات های اینترنتی در ایران خط مقدم برهنگی

با وجود محدودیت ها در کشور، اینترنت بستر مناسبی است برای ترویج فرهنگ برهنگی. نوع پوشش زنان در تبلیغات های اینترنتی سایت های ایرانی به نوعی ترویج مد می باشد اما این مد ها به سوی برهنگی و تحریک پذیری پیش می روند. جذابیت بیش از پیش پوشش ها و تنوع آن باعث می شود بانوانی که جذب این تبلیغات ها می شوند از این پوشش الگو بگیرند.

 مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

 

وظیفه تبلیغات های اینترنتی ترویج بی بند و باریست

وقتی به این تبلیغات ها در وب سایت های ایرانی خوب نگاه کنیم متوجه می شویم ژست زنان و زاویه ی عکاسیاز آنها، نقاط تحریک آمیز اندام زنان را بسیار واضح نشان می دهد به نحوی که مخاطب فارغ از نوع کالای تبلیغاتیبیشتر متوجه اندام تحریک آمیز زنان می شود.

 مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

 

هدف نهایی این تبلیغات ها

دیگر شکی نیست که این تبلیغات ها قلب فرهنگ ما را نشانه گرفته اند. درواقع ابتدا با عادی نشان دادن نوع پوشش می خواهند چشم های ما به این نوع پوشش عادت کند و بعد با ترویج این مد موجبات فساد های اخلاقی را در جامعه ترویج دهند. اگر یادتان باشد در سال های نه چندان دور مانتوی بانوان تا روی کفش بود اما هر سال سانتی از آن آب رفت و امروز تا بالای زانو رسیده است. دلیل اینکه این نوع پوشش مرسوم شد اینست کهچشم های ما کم کم عادت کرد به کوتاه شدن مانتو و این درست همان کاریست که امروز تبلیغات های تحریک آمیز ایرانی سایت ها بر عهده دارند.

 مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

 

قانون برای استفاده از زنان در تبلیغات چه می گوید؟

بر طبق قانون یکی از مأموریت‌های اصلی دفتر تبلیغات و اطلاع ‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نظارت بر آگهی‌ها و انطباق آن با موازین شرعی و قانونی کشور است؛ اگر آگهی‌های تبلیغاتی که در صدا و سیما، در تبلیغات محیطی، روزنامه‌ها و نشریات به چاپ می‌رسد، خلاف موازین شرعی و قانونی باشد، این نهاد قانونی باید برخورد لازم با این تخلف را انجام دهد .

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
شهید که می شوی دلت می گیرد

تقدیم به روح بلند شهید علی خلیلی

صدای بال فرشته مرگ که آمد فهمیدم خدا صدایم زده است. روحم از جسم زخمی ام جدا شد و نور سفیدی راه آسمان را نشانم داد و سرشار از شادی به سوی عرش بال گشودم.

نزدیکتر که شدم چشمم به درهای بهشت افتاد و خنده مستانه ام فلک را در بر گرفت. ناگهان صدایی از زمینبلند شد. برگشتم و به زمینی که برایم حقیر شده بود نگاه انداختم. در خیابانی عده ای مزاحم ناموس مردم شده بودند و طلب کمک می کرد اما فریاد رسی نبود.

آن طرف احمد و علی را دیدم که از مسجد بیرون آمده بودند ولی از کنار دختر بدحجابی به راحتی گذشتند و هیچکدام او را امر به معروف نکرد. کمی دورتر حمید در دانشگاه با همکلاسی های بدحجابش گل می گفت و گل می شنید.

شهید که می شوی دلت می گیرد

هر کسی را که دیدم بی تفاوت از کنار گناه راحت می گذشت و کسی آمری به معروف نبود. ولی محمد، محمد است که به جرم امر به معروف کردن بازداشت شده بود. دلم برایش سوخت.

 یاد سخن رسول خدا افتادم که فرمودند : هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منکر نکنند، و از نیکان خاندان من پیروى ننمایند، خداوند بدانشان را بر آنان مسلّط گرداند و نیکانشان دعا کنند امّا دعایشان مستجاب نشود.(امالى صدوق، ص‏254)

ماندم به بهشت بروم یا به زمین برگردم؟ هنوز رگ غیرتم که از زخم روزگار پاره شده بود ورم داشت. هنوز زمینتشنه خون های بود که در رگ غیرتی ها به جوش آمده. کاش می شد برگشت. اما ندایی می گفت بهشت پاداش خوبان است و زمین باشد برای اهلش. باشد که رستگار شوند...

پ,ن: مطلب کنایه ای بود به خودمون که یادمون نره علی برای چی پر کشید و رفت...

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
در گربه بازه حیای دیزی کجاست؟!!!

اشتباه نکنین، ضرب المثل درسته. وقتی یه مرد با ناموسش که هزار قلم آرایش داره و حجابش رو رعایت نکرده و لباس های تحریک آمیز و زننده پوشیده میره بیرون، بایدم منتظر این باشه که هزاران نفر به ناموسش نگاه کنن.

جلوی یکی رو میگیره جلوی دوتا رو میگیره اما میشه جلوی همه افراد رو گرفت؟ بله میشه. فقط کافیه حجاب خانومش رو حفظ کنه به همین راحتی.

در گربه بازه حیای دیزی کجاست؟!!!

اما وقتی خود مرد و ناموسش بی حیا هستند درواقع دارن از چشم های هیز می خوان که نگاه کنن و لذت ببرند. اینجاست که می گن در گربه بازه حیای دیزی کجاست؟

پ,ن : به حرمت شهادت خانم صدیقه کبری (س) تو این ایام فاطمیه حرمت نگه داریم. یه مقدار فاطمی زندگی کنیم. حتی برای چند لحظه...

 

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها: